V
vierailija
Vieras
Se kommentti oli kirjoitettu Karim ja Jere videon alle, pöntti. Loukkaat Bojania tällaisella, ääliö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se kommentti oli kirjoitettu Karim ja Jere videon alle, pöntti. Loukkaat Bojania tällaisella, ääliö.
Kumpi noista on siis K:n isä? Se keskellä oleva mies on vanhimman näköinen näistä kolmesta.
Loukkaar Itseä.Kumpi voittaa Aito vai Kekä? Voittaja saa Bojanin itselleen.
Saa toisensaKumpi voittaa Aito vai Kekä? Voittaja saa Bojanin itselleen.
Niin K näytti, hölmöltä pelleltä.Se esiintyminen K kanssa oli kyllä jotenkin outo. Se Basshunter näytti jotenkin onnettomalta/surkealta tai jotain sinne päin.
Missäköhän, kun just vasta heräsinkin.Kekä ja Aito riitelemässä.Vajakit ja pölhöt vaan lentelee.
Enpä ole seurannut minkälaista elämää viettää. Ja ei mulla mitään Basshunteria vastaan ole ja omassa esiintymisessään oli ihan ok ja ei ollut mitenkään outo. Boten annakin on ihan ok.Onkohan se alkkis tai jotain? Ei oo vissiin esiintynyt paljoa viime vuosina ja sen yhden biisin voimin mennyt 20 vuotta.
Kuka se nainen siinä kuvassa on? On tosi nätti.
En kirjoittele ton kaltaisia juttuja, tossa myös kirjoitusvirhe. Plus milloin oisin sinne bussilla mennyt.Oletko kekä matkalla mökille![]()
Nä shippaan aitoa ja leivosta, kekä on vähän liian tösserö. Aito ja leivos taas, sitä dissosiaation ja tuhmien puhumisen määrää![]()
Kekä jää jalkoihin, kun homonaiset paneeNä shippaan aitoa ja leivosta, kekä on vähän liian tösserö. Aito ja leivos taas, sitä dissosiaation ja tuhmien puhumisen määrää![]()
UuhKekä jää jalkoihin, kun homonaiset panee![]()
Kekä tössöttää makkaran kanssaKekä jää jalkoihin, kun homonaiset panee![]()
Oot aika pihalla kyllä ”riidan”(? minkä?) osapuolista nytKekä ja Aito riitelemässä.Vajakit ja pölhöt vaan lentelee.
Niin vanhanaikaista mutta he ovatkin miehiä. Naiset tapaa ja panee toisiaan discordin kautta.Sanooko Basshunter et hän tapasi Jeren Grindr:ssä?![]()
Mietin kans, että oon nähnyt aiemminkin jossain. Supersöde.Kuka se nainen siinä kuvassa on? On tosi nätti.![]()
Eikö teillä ollut riita siitä et kuka saa Aidon?Oot aika pihalla kyllä ”riidan”(? minkä?) osapuolista nyt
PanisinMietin kans, että oon nähnyt aiemminkin jossain. Supersöde.
Se on vitsi.Sanooko Basshunter et hän tapasi Jeren Grindr:ssä?![]()
Siis kellä, minun kirjoittama ei ainakaan ole toi ylempi edes.Eikö teillä ollut riita siitä et kuka saa Aidon?