K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin K näytti, hölmöltä pelleltä.
Asiatonta sisältöä on kaikki sellainen käyttäjien tuottama tai julkaisema aineisto, joka rikkoo Käyttöehtoja, mahdollisia Erityisehtoja, lakia tai yleisiä turvallisuus- tai käytössääntöjä esimerkiksi toisten Käyttäjien häirintä, uhkailu, toisen yksityisyyttä loukkaavien tietojen levittäminen tai keskustelun roskaaminen turhilla tai toistuvilla viesteillä.
 
Asiatonta sisältöä on kaikki sellainen käyttäjien tuottama tai julkaisema aineisto, joka rikkoo Käyttöehtoja, mahdollisia Erityisehtoja, lakia tai yleisiä turvallisuus- tai käytössääntöjä esimerkiksi toisten Käyttäjien häirintä, uhkailu, toisen yksityisyyttä loukkaavien tietojen levittäminen tai keskustelun roskaaminen turhilla tai toistuvilla viesteillä.
Eli miksi sitten roskaat, Basshunterin pilkkaaja, minulla on oikeus mielipiteeseeni esityksen epätasapainoisuudesta.
 

Yhteistyössä