Laihduttajat! Kuinka usein ostatte uusia vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laihduttaja"

Vieras
Vai kuljetteko lököttävissä kuteissa? Mulla on nyt tilanne se, että kaapista löytyy liian suuria ja aivan liian pieniä vaatteita. Tulinkin siihen tulokseen, että vaikka lököttävät vaatteet näyttävät päällä urpoilta (ja ne liian pienet vielä hölmömmältä) aion silti odottaa ennen kuin ostan uusia vaatteita ja käyttää näitä liian isoja nyt sitten. Yhdet housut ehkä ostan tässä välissä, ehkä! :D Tuntuu vaan niin turhalta rahanmenolta se että ostaisin vaatteita jotka nyt ovat hyviä päällä, mutta 2 kuukauden päästä niilläkään ei tee enää mitään.

Mä kuljin kans niissä kaikkein sopivimmissa, vaikka isot nekin oli. Multa lähti painoa -26 kiloa, ja olisin saanu ostaa joka mutkassa uudet housut, jos olisin sille linjalle lähteny. Yhdet farkut ostin laihdutusaikana, muut uusin sit projektin loputtua.

Lököttävät vaattet antavat potkua laihdutukselle. Jos ostaa paljon vaatetta ennen painonpudotuksen loppua, niin se hiivuttaa motivaatiota. Kolmekymmentä kiloa menee vielä ilman uusia vaatteita.

Mua eniten häiritsee tuo, kun haluaisin ostaa laadukkaita liikuntavaatteita, mutta nillä on hintaa jo sen verran etten viitsisi niitä nyt ostaa ja toisaalta olisi kiva saada kunnon varusteet jo nyt. Vaikea tilanne :(

Paidat nyt meneekin jotenki sen ajan kunnes on tavotepainossa, mutta housuja voi olla pakko ostaa varsinkin jos on jotain menoa mihin tarvii fiksua päälle. Tosin yksillä mustilla housuilla pärjää yllättävän hyvin muutaman kuukauden. Ja hameet ja mekot käy vaikka olis hiukka liian isoja. Ja mulla on niin paljon kenkiä, että niillä saa ilmettä vaikka ois samat housut tai hame joka päivä.
Ja kaapissa odottaa sopivan kokoisia vaatteita vaikka kuinka, kunhan saan nämä raskauden aikana tulleet kilot pois.

Laihdutin 30kg ja yritin koko ajan ostaa mahd. vähän vaatteita, ajattelin että kun pääsen tavoitteeseen niin saan ostaa... Ja olen ostanut ;)

Ostin kyllä parit jumppavaatteet mutta ne oli tyyliin H&M, ihan halvimmasta päästä.

Yhteistyössä