Kannattaako Huutiksessa oikeasti myydä ihan aikuisten vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatefriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaatefriikki

Vieras
Olen totaalinen vaatefriikki. Vaatteita on tommoset 3 vaatekaapillista kokoaikaisessa käytössä ja sit sen lisäksi jätesäkkikaupalla varastossa vaihtoa varten. Joka kk ostan uusia. Nyt luin tota yhtä ketjua ja yllätyin, että huutaako joku niitäkin? Myytävää olisi vaikka muille jakaa, mutta totaalisen liian laiska olen niitä ainakaan kirpparille viemään. Ehkä voisin jaksaa vaivautua jotain kuvia ottamaan... Kannattaako se todellakin? Suuressa osassa on vielä hintalaputkin kiinni...

Kyllä! Laitoin kasan myyntiin mun vanhoja merkkivaatteita. Lähtöhinta 0 euroa ja ei hintavarusta ollenkaan. Oon siis valmis luopumaan niistä sit vaikka sillä 2 eurolla, joka jossakin on minimikorotuksena. Alle 30 vaatetta myynnissä ja nyt jo 400? huudettu yhteensä. En voi valittaa. Toki noihin vaatteisiin oon upottanu omaisuuden, mutta vaatkaapissa ne ei tuota mitään, myymällä saan niistä ihan kivasti "takasin" rahaa ja joku saattaa saada edullisesti vähänkäytetyn merkkivaatteen, jos sellaista arvostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pkoj:
Kyllä! Laitoin kasan myyntiin mun vanhoja merkkivaatteita. Lähtöhinta 0 euroa ja ei hintavarusta ollenkaan. Oon siis valmis luopumaan niistä sit vaikka sillä 2 eurolla, joka jossakin on minimikorotuksena. Alle 30 vaatetta myynnissä ja nyt jo 400? huudettu yhteensä. En voi valittaa. Toki noihin vaatteisiin oon upottanu omaisuuden, mutta vaatkaapissa ne ei tuota mitään, myymällä saan niistä ihan kivasti "takasin" rahaa ja joku saattaa saada edullisesti vähänkäytetyn merkkivaatteen, jos sellaista arvostaa.

Joo mulla ei oo mitään merkkivaatetta, mutta jos tosiaan joku hakis pois. Kun muuten ne vaan homehtuu jätesäkeissä tuolla varastossa tai kaappien perällä :(

Alkuperäinen kirjoittaja mk:
minkälaisia vaatteita sulla on ja mitä koko ne on?voisin olla kiinnostunut.

Yläosia on koosta 38/40 kokoon 46 ja housut on melkeistä kaikki kokoa 42 :D Laihdun/lihon vaan yläosasta :D Nuorekasta vaatetta jos näin saa sanoa :)

Mä olen yrittänyt myydä hyväkuntoisia naisten merkkivaatteita kokoa S/M ilman hintavarausta ja muutamalla eurolla, mutta ei mennyt kovinkaan hyvin kaupaksi. Oon miettinyt paketin tekoa, mutta farkkujakin on ainakin neljät - kuka niin monet haluaa kerralla ostaa?

Jos jollain on hyväkuntoisia vaatteita kokoa L/42(M),edullisesti pakettina ostaisin ja erityisesti urheiluvaatteet kiinnostaa..laittakaa sähköpostiin tarjous marika_1985@luukku.com

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen yrittänyt myydä hyväkuntoisia naisten merkkivaatteita kokoa S/M ilman hintavarausta ja muutamalla eurolla, mutta ei mennyt kovinkaan hyvin kaupaksi. Oon miettinyt paketin tekoa, mutta farkkujakin on ainakin neljät - kuka niin monet haluaa kerralla ostaa?

Mä oon miettinyt sitä, että mahtaako isojen naisten koot mennä helpommin kaupaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä oon miettinyt sitä, että mahtaako isojen naisten koot mennä helpommin kaupaksi?

Kyllä menee hyvin kaupaksi isot koot! Laita vaan hyviä hakusanoja, että löytyy sieltä vaatemerestä!

Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:

Kyllä menee hyvin kaupaksi isot koot! Laita vaan hyviä hakusanoja, että löytyy sieltä vaatemerestä!

mitä tarkoitatte isot koot? 42 vai 52?

Kiitos! Mä otan tän mun ensi viikon projektiksi! Kerään kaikki yhteen kasaan (tosin tuskin kukaan haluaa 200 vaatteen vaatepakettia :))

Alkuperäinen kirjoittaja myyntiin?:

mitä tarkoitatte isot koot? 42 vai 52?

No mulla on kokoa 42-44 suurin osa eli l/xl ja kyllä ne mun mielestä on isoja kokoja... Ainakin suurimipia mitä "normaalivaatteiden" tangoista löytää...

Yhteistyössä