laihduttajat! miten usein raaskitte ostaa uusia vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
kun huomasin että edelliset vaatteet taas roikkuu päällä ja nyt ei ole kaapissa edes enää niitä "näihin mahdun joskus"-vaatteita.

tekis mieli käydä alesta hakemassa jotain, jos löytyisi, vaikka tarkoitus on pienentyä edelleen :ashamed:

Joka viikko. Ne on useimmiten niitä vaatteita joihin olisi tarkoitus mahtua laihdutuksen jälkeen. Paitoja ostan usein nytkin mahtuviksi, koska niitä on helppo ostaa toisinkun housuja joista on hankala löytää istuvaa kokoa, kun kaikki tuntuvat liian pieniltä ja isoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
en osta ennen kuin olen lopullisessa painomssa

mun on pakko ollut ostaa kun kilojakin on tippunut yli 20... tosin suurimman osan oon onneksi saanut käytettynä sukulaisilta joten omaa rahaa ei ole tarvinnut paljoa hummailla. vielä.

minä en ole ostanut siltikään vaikka painoa tippunut 30kg :D vielä yksi koko pois niin sitten lähden shoppailemaan...

Joitakin yritän itse kavennella tähän välimuotoon ja esim kietaisupaidat on käteviä kun niitä pystyy jonkin verran säätämään oman koon mukaan.
Tietysti palkitset itseäsi saavutuksistasi=)
Antaa lisää motivaatiota kun huomaat kaupas miten kivasti aiempaa pienemmät koot mahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
en osta ennen kuin olen lopullisessa painomssa

mun on pakko ollut ostaa kun kilojakin on tippunut yli 20... tosin suurimman osan oon onneksi saanut käytettynä sukulaisilta joten omaa rahaa ei ole tarvinnut paljoa hummailla. vielä.

minä en ole ostanut siltikään vaikka painoa tippunut 30kg :D vielä yksi koko pois niin sitten lähden shoppailemaan...

Ystäväni on pudottanut nyt 50 kg ja koska hällä on taloudellisesti tiukkaa, niin hän pitkään teki niin, että vain pienensi vaatteita itse ompelukoneellaan.

Vasta noin kuukausi sitten hän osti muutaman vaatteen kun oli ihan pakko. En tiedä hänen tavoitepainoaan (enkä tiedä tietääkö hän sitä itsekään) mutta hän uusii vatevarastonsa vasta sitten, kun on lopullisessa painotavoitteessaan.

Siskoni puolestaan pudotti 30 kg ja hänkin pienensi mm. farkkuja, mutta muita vaatteita hän osti sitä mukaa kun koot pienenivät.

Itselläni olisi edessä (kunhan vauva syntyy) noin 20-25 kilon urakka, enkä usko että pahemmin välikokoja ostelen. Muutamat siistit housut pitää ostaa, mutta monet paidat menee kuitenkin aika pitkään päälle vaikka hoikistuisikin. Uusin vaatevaraston sitten kun olen tavoitteessa.

juu siis olen mäkin noita kuteita pienentänyt mutta rajansa siinäkin.

ja iskeehän se turhamaisuus että kun vaatteet pitkästä aikaa näyttää hyvältä päällä ja ne voi ostaa normaalikokoisten puolelta niin tottahan niitä on sitten osteltava :whistle:
onneksi oli alennukset, pari paitaa tarttui mukaan :saint:

Yhteistyössä