LAIHDUTTAJAT 2008

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Paljonko pitäis saada pois?

Mitä tänään ruokalistalla?

:p :p :p

Mä:
Tavoite -20kg.
Mulla aamupalaksi fitness -muroja ja rasvatonta maitoa.
Lounaaksi kanasalaattia, jossa broileria, jäävuorisalaattia, paprikaa, ananasta, fetajuustoa (3%), hiukan salaatinkastiketta. Rasvatonta maitoa.
Illalla vielä ajattelin vetästä ruisleipää, jossa päällä minilättaa, keittokinkkua ja kurkkua. Ja ehkä omenan. :)

Mulla olis urakkaa 25kg ja huomenna vasta alottelen kun krapulapäivinä tulee syötyä mielellään epäterveellisesti. Tosin en varmaankaan saa noin paljoa pudotettua juhannukseen mennessä, jos saan niin isukki maksaa mulle 500e :)

Mun pitäis pudottaa 3 kg, 52 kiloon.
Aamupalaksi kokojyväsämpylä ja kahvia, päivällä salaattia, kaksi ruokalusikallista muusia ja lihapulla, kaksi vihreää kuulaa ja kolme konvehtia :(, pipari ja glögiä. Päivällisellä kulhollinen salaattia ja viipale leipää.

Pois pitäisi saada 14 kg. Aamulla join maitokahvia, lounaaksi nakkikeittoa ja pari ruisleipäsiivua, maitoa. Välipalaksi maitokahvia ja äsken söin ananasta ja maitorahkaa. Kahvit tulee keitettyä vielä tänään ja ehkä jotain pientä syön.

Mä aloitan ylihuomenna. 35kg pitäisi saada pois, sit olisin tyytyväinen. Ajattelin aloittaa sen Nutriletin starttipakkauksen kanssa 10pv. Loppukuukauden syön toisella aterialla salaatin ja toisella nutrikeiton.
Liikuntaa pitäisi kans lisätä roimasti. Meilläpäin ei jumppamahdollisuutta, mut sauvat odottaa kävelijää ja kotona pikkustepperi.
Kuukauden "tehokuurin" jälkeen pohdin miten tiukkaan jatketaan. Pudotettavaa paljon, että sinnikkyys ja kärsivällisyys tulee olemaan mun ongelmia.

15 kiloa ajattelin pudottaa ja painonvartijoiden pisteillä. Tänään söin aamupalaks vähän kaurapuuroa ja sitten neljän aikaan söin perunamuusia ja lihakastiketta ja yhden leivän. Jälkkäriks kupin kahvia. Pisteitä olis viel jäljellä. Jos iltapalaks söis vaikka ruisleivän.

Viis pussia nutrielettia päivässä naisille miehille olisko ollut seitsemän. Apteeksita saa ostaa, ne on siis näitä jauhopusseja mitä laitetaan veteen ja juodaan. Viis pussia päivässä tekee 557 kcal päivässä. Tän lisäks meinaan kyllä juoda esim. noita sokerittomia mehukeittoja tai syödä hedelmän silloin tällöin. Ostin aloituspaketin missä on kaikist vähiten kaloreita, siinä lukee että ensimmäiset kaks viikkoa voi korvata kaikki ateriat näillä pusseilla, sen jälkeen jos jatkaa pitää lisäks syödä proteiini patukoita tai hedelmiä tai muita nurtilett tuotteita.

minä olen jo n.16kg tiputtanut ja toiset saman verran edessä ja painonvartioissa ollaan, alotin elokuun puolessavälissä ja tavotepainoon tavote kesäkuun alku. hyvältä näyttää ja tuntuu

Itellä olis urakkaa jäljellä n.13kg.

Aamulla tuli syötyä rieväleipää("vkl"kunniaks, muutoin olis ollu ruisleipää), päällä polar-levitettä, ohuenohutta kinkkua, oltermannin 17%juustoo, kurkkua, tomaattia, salaattia.
Pääruuaks nakkeja ehkäpä 5-7kpl ja italiansalaattia(jäi eilen syömättä), rasv.maitoa.
Kahvin kans piparia(en laskenu kplmäärää)

Pisteillä mennään. Tsoin tää päivä menee viel vakiosti juhlan piikkiin. Huomenna kirjaan syömiset oikein ylöski.

Tsemiä kaikille pudotukseen ja kevyttä uutta vuotta:)

Jos en ihan väärin muista 35 pussia makso 30 euroa, ainakin suunnilleen. Siinä olis siis se kuuden päivän ruoat. Kuulostaa pahalta mut sit kun rupesin mietimään että jos syö kakskin suklaapatukkaa päivässä ja light kokista juo 0.5 litraa päivässä + muuta naposteltavaa pitkin viikkoa niin tulee niillekin hintaa.

Liikuntaa en tiedä miten onnistuis lisäämään kun opiskelen ja olen töissä mut sitä täytyy miettiä.

Yhteistyössä