LAIHDUTTAJAT 2008

Multa lähtisi nyt viisi kiloa: oon syönyt tänään kaksi pientä palaa perunalimppua päällään juustoa, metukkaa ja kurkkua, lautasellisen riisiä ja kanaa, lautasellisen salaattia, epämääräisen määrän sipsejä ja karkkia, kolme kuppia kahvia, kolme suurta lasia vettä. Ja lähden juuri kohta salille. :D

20kg pois,alotin kympin lenkil tänä aamuu....tulin kotiin ja mies oli tehny lounaaks "lihapullia ja ranskalaisia"!!!!!
söin sen verran että nälkä lähti,en täyteen enkä ähkyyn(niinku tavallisesti)...olin aika tyytyväinen. :|

:wave: noin 7kg pitäis saada pois mutta 10kg ois vielä parempi!
tänään oon pistellyt salaattia ja eilisiä maissilastuja yms...
uusi liikunta harrastus pitäis vielä mahduttaa kalenteriin, ratsastusta harrastan nykyisin kerta viikkoon! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Minkälaista?

Aloitan kuntosalilla ja kävelyllä, myöhemmin lisään listaan myös uimahallin. Tällä hetkellä en harrasta liikuntaa lähes ollenkaan... :ashamed:

5 kertaa viikossa liikuntaa. Aerobic, juoksu.

:wave:
Jos nyt ihan aluksi sais viisi kiloa pois, ja sitten ehkä vielä toiset viisi lisää, niin olisin tositosi tyytyväinen.
Ja miten? En ole vielä varma. Joko kevyemmällä ruokavaliolla mutta suht koht normaalisti syöden kuitenkin, tai sitten karppaamalla (se on kivaa, ja sillä lähti aikoinaan 7 kg aika nopsaan).

Raskauskilot pois, kunhan vauva syntyy. (21kg) Kevennän ruokavaliota, ja alan taas liikkua enemmän.. tai eihän sitä laihdutettavaa ihan noin paljon ole, kun eiköhän tuosta jää saikulle osa.. :)

Samat ajatukset täälläkin...Kävin just vaa`alla.Näytti 88kg ja pituutta on 170cm eli PALJON ois pudotettavaa!!!Mutta eka tavoite on tää 8kg pois ja sit viel toiset kesällä.Tsemppiä meille kaikille!

Yhteistyössä