Laihduttajan lisäravinteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ullis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ullis"

Vieras
Mitä lisäravinteita kannattaisi laihduttajan syödä? Tällä hetkellä syön kromia, omega kolmosta, foolihappoa, d-vitamiinia ja paria b-vitamiinia. Mitä muuta lisäksi? Mikä olisi hyvä monivitamiinivalmiste?

Riippuu ihan ravinnosta mitä tarvii, mutta eikö kannattaisi syödä siten, että ei tarvitse moisia vitamiineja syödä. Ainoastaan D-vitamiinilisän on todettu olevan tärkeä myös purkista. Miksi ihmeessä noita ja vielä monivitamiinivalmistetta kysyt? Tietty, jos laihduttaa, jollain kaalikeitto -dieetillä viikkoja niin vitamiinit tarpeen, mutta kannattaa pyrkiä siihen, että opettele syömään oikein. Herkut pois ja kaikkea ns. perusruokaa sopivasti, paljon kasviksia. Vielä liikuntaa väh. 3 tuntia viikossa niin pitäisi laihtua.

No yleensä laihduttajan energiansaanti on vähän rajoitettua, joten tarvittavaa määrää esim. vitamiineja ei välttämättä ruokavaliosta tule. Siksi ne ovatkin LISÄravinteita. Näin minä tämän olen järkeillyt. Ja kun tässä vasta opetellaan syömään oikein, niin lisäravinteet voivat olla näin laihduttamisen aikana ihan tarpeen.

[QUOTE="Ullis";29635850]No yleensä laihduttajan energiansaanti on vähän rajoitettua, joten tarvittavaa määrää esim. vitamiineja ei välttämättä ruokavaliosta tule. Siksi ne ovatkin LISÄravinteita. Näin minä tämän olen järkeillyt. Ja kun tässä vasta opetellaan syömään oikein, niin lisäravinteet voivat olla näin laihduttamisen aikana ihan tarpeen.[/QUOTE]

Mutta miksi ihmeessä noin paljon. Riittää kyllä yksi multivita/multitabs tyylinen pilleri, jossa on kaikkea.

[QUOTE="Ullis";29635850]No yleensä laihduttajan energiansaanti on vähän rajoitettua, joten tarvittavaa määrää esim. vitamiineja ei välttämättä ruokavaliosta tule. Siksi ne ovatkin LISÄravinteita. Näin minä tämän olen järkeillyt. Ja kun tässä vasta opetellaan syömään oikein, niin lisäravinteet voivat olla näin laihduttamisen aikana ihan tarpeen.[/QUOTE]

Järkevintä on laihduttaa ruokavaliolla millä eletään koko loppu elämä.

Minä ainakin suosisin lisäravinteita, jotta varmasti saa kaiken tarvitsemansa laihdutti tai ei. Itse käytän treenatessa en laihduttamisessa. Tässäpä juttua, mistä löydät edullisimmat lisäravinteetn "http://silmalasitvspiilarit.omablogi.fi/2014/12/27/lisaravinteet-edullisesti-netista/".

Yhteistyössä