Lähtisitkö 3 lapsen kanssa yksin ulkomaille?

En lähtisi jos perilläkään ei olisi tuttuja.
Mutta olen matkustanut ystäväperheen luokse kyläilemään parikin kertaa (läheisiä löytyy Saksasta, Belgiasta ja Italiasta)

Riippuu, minkä ikäisiä lapsia on. Jos ainakin 2 lapsista olisi jo hyvin itsenäisesti toimivia ja suht tottelevaisia, voisin harkita. Omien, 3,5v, 1,5v ja 1kk, kanssa en lähtisi yksin edes reissuun täällä kotimaassa, hyvä kun tuolla kaupungilla uskallan piipahtaa.

[QUOTE="vieras";24666417]Riippuu, minkä ikäisiä lapsia on. Jos ainakin 2 lapsista olisi jo hyvin itsenäisesti toimivia ja suht tottelevaisia, voisin harkita. Omien, 3,5v, 1,5v ja 1kk, kanssa en lähtisi yksin edes reissuun täällä kotimaassa, hyvä kun tuolla kaupungilla uskallan piipahtaa.[/QUOTE]

iät 6v, 5v ja 4kk

isompien kanssa ei mitään ongelmaa eikä kyllä vauvankaan kanssa. Paljon yksin näiden kanssa menen ja juuri tulin 500km päästä autolla. Monesti mennyt tuon matkan yksin. ei ongelmaa. Luulisi, että lentomatkakin sujuisi vielä helpommin.

En lähtis. Meillä on vasta 1 lapsi, mut en lähtis hänenkään kanssa kahden ulkomaille. Tulis pirun tylsää. Kolmen lapsen kanssa en yksinäni lähtis .. Hmm... Paria sataa kilometria kauemmaks :-) Yks roikkuis tississä kiinni, toinen märisis muuten vaan ja kolmas kyselis koko ajan että joko ollaan perillä... Hrrr. Huom, siis, näin minulla.

Nojoo, jos olet ennen ollu kahden lapsen kans, niin etköhän sä pärjää kolmenkin kanssa.. Lähde vaan, jos siltä tuntuu :)

iät 6v, 5v ja 4kk

isompien kanssa ei mitään ongelmaa eikä kyllä vauvankaan kanssa. Paljon yksin näiden kanssa menen ja juuri tulin 500km päästä autolla. Monesti mennyt tuon matkan yksin. ei ongelmaa. Luulisi, että lentomatkakin sujuisi vielä helpommin.

Tuossa tapauksessa lähtisin ehdottomasti. Vaikka omien kolmen samanikäisen kanssa en lähtisikään. :D

Kolmen lapsen kanssa voisin lähteä, ja olen omieni kanssa ollutkin pari kertaa ulkomailla ja Suomessa reissannut aina ja iankaikkisesti lasten kanssa yksin. Kuitenkin nuorinkin oli ulkomailla 1,5-vuotias, enkä itse kyllä uskaltaisi noin pienen vauvan kanssa ulkomaille lähteä. Jos siellä jotain sattuisi, siinä olisi aika pulassa.

Mietin kyllä itse parhaillaan, voisinko muuttaa ulkomaille yksin kolmen lapseni kanssa... Vähän jännittää ajatus, enkä kyllä pallon toiselle puolelle edes harkitse lähteväni yksin.

Lähtisin. Minä reissaan neljän lapsen kanssa 1-2 kertaa vuodessa ulkomailla. Nyt minun lapset on jo isompia
8v,7v,6v ja 4v. Äkkilähtöä en tosin ole koskaan lasten kanssa matkustaessa tehnyt.

Yhteistyössä