Jos saisit todella edullisen matkan USAAN, lähtisitkö KOLMEN pienen lapsen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja USAAN?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä me ollaan lähdössä, mutta jotenkin koen aikaeron takia epävarmuutta että miten sujuu, ero kuitenkin -7 h. Ennen matkustettu lasten kans -2h aikaerolla, ja se kyllä meni tosi hyvin.

[QUOTE="vieras";24211448]Yksin kolmen noin pienen kanssa, en lähtisi.[/QUOTE]

Joo siis mies lähtee mukaan kyllä kanssa! Sori, en huomannut mainita/kirjoitin epäselvästi!

[QUOTE="mhm";24211456]Kyllä lähtisin! Mistä saat halvalla? Mä niin tahtoisin Amerikkaan.[/QUOTE]

Sukulaisia asuu Usassa, ja saamme asua heidän isossa asunnossaan ilmaiseksi, ja yksi sukulainen on luvannut kustantaa osan lentomatkoista, jos vaan tulemme käymään.

Sieltä vajaa vuosi sitten palanneena en lähtisi, mutta enne ko. reissua varmaan joo, koko katraankin kanssa. Se aikaero menee paljon paremmin siihen suuntaan, eli varatkaa pari päivää lomaa kun tulette takaisin. Itse tulin eräältä USAsta lennolta illalla ja menin aamulla töihin, ja olo oli kuin pahemman luokan krapulassa (huvitti muuten sinä päivänä töissä käyty kahvipöytäkeskustelu siitä, miten väärin on kun kelloja siirretään tunnilla, ja "koko kroppa menee ihan sekasin viikoiksi"...)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24211638:
Mulla ei ole mitään ongelmia aikaerosta Jenkkeihin mennessä. Takaisin tullessa on, mutta se on aina reissun jälkeen sen ajan murhe.

Minulla on pönttö sekaisin kumpaankin suuntaan, tosin se länsirannikon 10 tunnin ero oli paljon helpompi kuin itärannikon 7 tuntia. Ja on se varmaan osaksi asennekysymyskin. Mutta sitä ei tietty tiedä sitten miten lapset aikaeron kanssa pärjäävät.

Yhteistyössä