Lahja jota et välttämättä olisi halunnut/ tarvinnut

mellan
en nyt tiedä tarviinko niitä mitä sain. Tietysti nyt voin antaa vanhat lasit pois kun sain uudet, ja olohuoneen maton vois vaihtaa kun mihinkään ei mattoja enää mahdu. yks aivan täydellinen lahja oli Täydellisten naisten keittokirja, vaikka ei ehkä hirveesti tuliskaan käytettyä
 
Ruusuvalo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Semmoinen led valoruusu, että anoppi iski jälleen. Mies sai anopilta sellasen ihanan kukkavasaran.
Olen tehnyt havainnon, että vanhemmat naishenkilöt ovat lääpällään noihin valoruusuihin... luulevat mokomat, että jokainen tykkää moisista...

 
huh
Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).

Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.

Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.

Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.
 
Kaisa
Huh, näistä päätelleen en voi tajuta miksi aikuisten pitää ostaa keskenään lahjoja. Lähes kaikki aivan turhaa potaskaa!
Omasta puolestani voin sanoa suklaa oli turhaa, aivan hiton turhaa =0 yök
 
vieras
anopilta fleecetakin joka oli mooonta numeroa liian pieni, aina tulee kaikki mulle liian pieninä ehkä se haluu et laihdutan hittolainen vaikka aina pyydän xl.llä mut ei tuu kun M.ää eikä voi vaihtaa eli kaappiin jää lojumaan
 
Anopilta sellanen pakkaus jossa lasilautanen ja kolme tuoksukynttilää. Haisivat niin voimakkaalle jo ilman tulta että en uskalla edes ajatella polttavani niitä. Aivan turhaa ostaa krääsää jota ei tarvitse. Äidiltäni saimme miehen kanssa molemmat muumimukit, oltiin niitä toivottukin.
 
Stinas
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Anopilta sellanen pakkaus jossa lasilautanen ja kolme tuoksukynttilää. Haisivat niin voimakkaalle jo ilman tulta että en uskalla edes ajatella polttavani niitä. Aivan turhaa ostaa krääsää jota ei tarvitse. Äidiltäni saimme miehen kanssa molemmat muumimukit, oltiin niitä toivottukin.
Voit varmaankin polttaa ne kynttilät ulkona.
 
Stinas
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).

Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.

Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.

Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.
Onko kuitit tallella voisit varmaan vaihtaa sen kattilan ainakin suurempaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).

Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.

Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.

Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.
Toi on muuten hauskaa.... Minä pyysin joskus äidiltäni flanellipyjamaa joululahjaksi, kun kysyi, että mitä tahdon. Osti jonkun pienen paitulin, kun sanoi että ne flanelliset näytti niin kuumilta ettei niitä voi pitää.

Aijaa?!?! No minä tahdon sellaisen, kun en tosiaan pärjää öisin pelkällä pienellä paitulilla.
 

Yhteistyössä