Lahja jota et välttämättä olisi halunnut/ tarvinnut

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Sellainen älykkyystesti, missä metallinpaloja pitää taiteilla yhteen ja erikseen..pirunnyrkin tapainen.

|O |O Mää saan halvauksen kun en osaa koota sitä!
mäkin haluisin jotain tollasia, täytyyki alkaa etsiin netistä niit. Pirunnyrkki on helppo kasata.
 
typerää
Tästä tulis taas hyvä otsikko iltsariin...
Otsikkona:
Kiittämättömät mammat valittavat palstalla kilpaa lahjoistaan - käy bongaamassa omasi ja muista ensi jouluna.
 
Tänä vuonna ei mitään turhaa, kun oon niin monta kertaa manannut ne alennuskorien kiinapaskat alimpaan h..tiin. Suklaat olisi tietty voinut jättää pois, jotta edes joskus saisi tuon vararenkaan pois vyötäisiltä.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).

Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.

Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.

Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.
Toi on muuten hauskaa.... Minä pyysin joskus äidiltäni flanellipyjamaa joululahjaksi, kun kysyi, että mitä tahdon. Osti jonkun pienen paitulin, kun sanoi että ne flanelliset näytti niin kuumilta ettei niitä voi pitää.

Aijaa?!?! No minä tahdon sellaisen, kun en tosiaan pärjää öisin pelkällä pienellä paitulilla.
Tuosta tuli mieleen kun exän sisko halusi pari vuotta sitten ostaa mulle välttämättä kietaisuneuletakin. Höyrysi siitä viikkotolkulla ennen joulua, ja sanoin monta kertaa että älä kiltti osta sellasta kun en niistä tykkää eikä ne mulle sovi. Ja silti osti, kun HÄN oli päättänyt että mä tykkään semmosesta.

Kaapissa se on ollut siitä asti käyttämättömänä...sattu vielä olemaan semmonen pikävästi pistelevä :ashamed:
 

Yhteistyössä