Sain kirjan, lämpörullat ja villasukat. Kaikki erittäin mieluisia ja tarpeellisia =)
Olen tehnyt havainnon, että vanhemmat naishenkilöt ovat lääpällään noihin valoruusuihin... luulevat mokomat, että jokainen tykkää moisista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Semmoinen led valoruusu, että anoppi iski jälleen. Mies sai anopilta sellasen ihanan kukkavasaran.
Ompele yhteen että mahdut.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Voi että...led-ruusu, sitruunatee-setti, tuikkulyhty, liian pieni kylpypyyhe..eikun kaksi niitä, punaviini(en juo), kahvitermari(en juo kahviakaan)... :snotty:
Voit varmaankin polttaa ne kynttilät ulkona.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Anopilta sellanen pakkaus jossa lasilautanen ja kolme tuoksukynttilää. Haisivat niin voimakkaalle jo ilman tulta että en uskalla edes ajatella polttavani niitä. Aivan turhaa ostaa krääsää jota ei tarvitse. Äidiltäni saimme miehen kanssa molemmat muumimukit, oltiin niitä toivottukin.
Onko kuitit tallella voisit varmaan vaihtaa sen kattilan ainakin suurempaan.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).
Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.
Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.
Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.
Toi on muuten hauskaa.... Minä pyysin joskus äidiltäni flanellipyjamaa joululahjaksi, kun kysyi, että mitä tahdon. Osti jonkun pienen paitulin, kun sanoi että ne flanelliset näytti niin kuumilta ettei niitä voi pitää.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Pyysin äidiltä 4 litran kattilaa. Sain 3 litran (kun sen 4l näytti NIIIN suurelta.... meillä on kolme lasta)
Lisäksi kysyi toista toivetta ja pyysin mustaa pitkähihaista trikoopaitaa. Sain harmaan trikoopaidan (jollainen mulla jo on).
Tytöt sai (ei tosin äidiltäni) kaameat kissataulut, luultavasti jostain Tallinnan torilta. Varmaan järjestyksessä 4. ja 5. kissataulu, jotka olemme saaneet. Suvussa kissafriikkejä... Päätyivät kaapin perälle entisten seuraan.
Koululaisneiti sai isovaariltaan satukirjan, jossa mm. Punahilkka... Vaari ei taida muistaa, että antoi samat perussadut jo kun likka oli 3v.
Tädiltäni sain leipäkorin (Tiimarista?) ja rusinapaketin.