Lahja hoitotädille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nana

Vieras
Mun pitäis keksiä lapsen hoitotädille joku lahja, kun lapsi on tällä viikolla viimeistä päiväa hoitopaikassa, eikä mieleen tule mitään mukavaa... mitä te olette ostaneet vai ette mitään? Mun mielestä olis kiva muistaa jotenkin, niin ja kyseessä on vanhempi täti jo ja todella kiva ja hyvä hoitaja. =)

Mä voisin ostaa vaik lahjakortin jalka tai käsihoitoon.. hoitajalle on ihan hirveen vaikee keksiä jotain "viemistä". Voisin kuvitella myös että jokin kukkiva ruukkukukkaki vois olla näin kevättä vasten kiva.

Ite vein tuoksukynttilän jossa luki isolla, et KIITOS ja oli testi joka meni jotenki näin "kiitos, kun ole paikalla kun sinua tarvitsen" oli siin jotain muutaki vielä.. mut ajattelin et jos ei tykkää ni se on helppo heittää menemään, mutta lahja kertoo sen "tekstillä" kuin kiitollinen olin hyvästä hoitajasta!

Ihan hyviä ideoita, kiitos. En vaan pääse minnekkään erikoisliikkeisiin (Marimekko), joten sen lahjomuksen pitäis löytyä ihan täältä pikkukylästä. Mietin jotain lahjakorttia itsekin, mutta ehkä sen pitäis olla joku konkreettinen juttu, jäis siis "muistoksi". Voi blääh... miten pienet asiat voi joskus olla vaikeita.

Ihana on että muistaa, mutta kaikenlaiset tuikkukupit on vihoviimeisiä. Ei millään pahalla, mutta niitä on kaapit ihan täynnä. Tuikkuja on vissiin niin helppo ostaa kun niitä on niin paljon ja kauniita kaupoissa, mutta kun niitä tulee joulu-, syntymä-, läksiäis-, ym. lahjoiksi niin voitte arvata paljonko niitä on vuosien varrella kertynyt.

Itse olen tykännyt eniten hieronta- tai kasvohoitolahjakorteista =) ja tuo sateenvarjoidea oli hyvä! Myös lasten itsensä istuttamat ja kasvattamat kukat ovat ihania lahjoja =)

Yhteistyössä