Lahja aikuisille sisaruksille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellu

Vieras
Onko teidän mielestä ihan ok lahja, jos annan sisaruksien perheille (lapsettomia) huurretun lasikulhon täynnä suklaakonvehteja? Mä en ihan periaatteestakaan enää halua lahjoa "isosti" lähes kolmikymppisiä aikuisia, mutta jotain pientä on silti kiva ostaa.

Mitä te olette ostaneet vai ostatteko ylipäätään mitään?

Siskolle ostin pikkumyy-kahvipurkin jonka täytin erilaisialla fazerin suklailla. Lisäksi ostin lasipurkit joihin mun ois tarkotus (kun vaan ehtis) tehdä itse jalkakylpysuolaa.

Nämä siis riittää meilläkin sisarusten lahjuksiin.

Meillä lahjotaan. Ei sen takia, että olisi pakko, vaan siksi, kun tahdotaan niin tehdä. Me ollaan todella läheisiä ja tekemisissä lähes päivittäin. Joulukin vietetään yhdessä. Mulle ei tulisi edes mieleeni, että en ostaisi siskolleni lahjaa.

Me lahjomme kyllä myös aikuiset sisarukset, koska lahjojen antaminen ja saaminen on niin ihanaa. Mulla on kaksi isoveljeä. Toiselle ostin jo kirjan, toisen lahja on vielä mietinnässä.

Me ollaan sovittu sekä mun että miehen sisarusten kanssa, et jos jotain aikuisten lahjoja joku haluaa ostaa, niin sen tulee olla jotain syötävää tai juotavaa :) Tämä siksi, että on niin tosi vaikea ostaa toisten huusholleihin mitäään ja kaikki muutenkin hukkuu tavaran alle.

On tullut ihania ruoka- ja viinilahjoja höystettynä kauniilla serveteillä. Tänä vuonna kokoan jokaiselle pienen antipastosetin stockalta :)

Yhteistyössä