lähin sitten kesken käsittelyn pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Ekaa kertaa menin kiropraktikolle kun se lääkärin mielestä nyt on aiheellista kun muut hieronnat ei auta.
No olen siitä vaikka mitä mielikuvia kuvitellu että tulen niin huonoon kuntoon etten pääse kävelemään ja vaikka mitä kauheita miettiny. :ashamed:

Nyt sitten sinne menin ja siinä nainen alotti hommansa, mulle tuli tunne että nyt tukehdun kun siellä pamahti joku ja tuntu et se painaa mun henkitorvee :ashamed:
Mun oli pakko lähtee pois, sanoin vaan että mua ahistaa niin hirveesti että en voi olla ja mulla kun on paniikkihäiriö niin ajattelin että sain sen siinä. :/
Vaikka mua ahistaa vieläkin. :(

Mitenkä sinne enään uskallan mennä.

Täytyy myöntää että en oo ite käyny koskaan enkä tiedä uskaltaisinko ees mennä mutta eikö olis kannattanu sanoa miltä tuntuu sen naksauttamisen jälkeen ja että sinusta tuntuu että se painaa sinne jotta kiropraktikko olis voinu tarkistaa tilanteen ja koittaa auttaa siinä :/

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
juu, ja en kyllä tiedä voinko sinne enään mennä vaikka olisin kuinka huonossa kunnossa :ashamed:

okei. No eihän sun tartte mennä jos siltä tuntuu, jospa löytys joku toinen keino... :hug:

kaikki muut tainu käydä läpi ja nyt sitten eteen tämä mitä olen yrittäny vältellä ettei tarviis mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Täytyy myöntää että en oo ite käyny koskaan enkä tiedä uskaltaisinko ees mennä mutta eikö olis kannattanu sanoa miltä tuntuu sen naksauttamisen jälkeen ja että sinusta tuntuu että se painaa sinne jotta kiropraktikko olis voinu tarkistaa tilanteen ja koittaa auttaa siinä :/

Mulle kun iskee tuo paniikkikohtaus niin en todella voi olla rauhallisena hetkeekään ja alkaa kertomaan jotain, vaikka kyllä sen sanoin ja se nainen lopetti, sano että mee vaan pois jos siltä tuntuu.

Yhteistyössä