Ei hitsi mä taisin nolata itseni päiväkodin hoitajien edessä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
Meillä lapsi käy maanantaisin ja tiistaisin päiväkodissa.
Eilen mulla oli ilmeisesti jotenkin päivät sekaisin mielessäni (tai jokin ajatuskatkos) koska sanoin hoitajalle kun hain lapsen, että ensi maanantaihin! Hoitaja kysyi että lapsi ei siis tulee enää tällä viikolla? Sanoin että ei (kun siis jotenkin ajattelin että oli jo tiistai!)
No, tänään vein sitten lapsen ihan normaalisti päiväkotiin. Ja nyt vasta pamahti mieleen että ei hitto, minähän sanoin eilen että lapsi ei tule enää tällä viikolla! En kyllä tajua mikä katkos mulla oli..
Hoitajat eivät sanoneet aamulla mitään kun siinä oli vähän häslinkiä, mutta kun haen lapsen, niin varmaan vähän ihmettelevät että eihän sen tänään pitänyt tulla.

Pitävät mua varmaan ihan sekopäänä jos selostan että olin eilen päivissä sekaisin! Tai entä jos eivät sanokaan mitään, niin alanko silti selittelemään että hups taisin eilen sanoa vähän väärin..
Onkohan tuollaisesta muuten jotain isompaakin haittaa, että lapseni menikin sinne tänään vaikka olivat merkanneet että olisi pois tänään??

Nolottaa.

Noita sattuu, älä sitä murehdi.

Mie soitin kerran koululle torstaina jotain koulukkaalle tulevaa lääkäriaikaa tai jotain poissaoloa selittääkseni, ja opettaja siinä to huomenna on sit koulussa jotain tapahtumaa. Mie sit en ollenkaan ajatellut enempää, elin ihan perjantaita ja töksäytin, että: "Miks ihmeessä mulle ei oo ilmoitettu, että lauantai on tälläviikolla koulupäivä?" Opettaja siihen, että: "Huomenna on kyllä ihan normaali koulupäivä" ja mie vaan pupisen: "On se vaan kumma, kun noita lauantaipäiviä tuntuu olevan kokoajan, jolloin on koulua, ja sit niistä ei edes ajoissa ilmoiteta..." :ashamed:

Yhteistyössä