V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:n oma BieberAwww, Käärijä flirttaa selvästi Joostille stoorissaan!![]()
Laskee pisteet vähän mun silmissä nyt kyllä, tämä tekee tuosta kaikesta vähän liian laskelmoitua.Onks toi K:n stoori nyt jotain shipin rakentelua Joostin suuntaan?
Miten ei tajua, että toi on jo varattu juttu Bojanille fanien silmissä ja mielissä..
No ei oo, ootko vähän tyhmäOnks toi K:n stoori nyt jotain shipin rakentelua Joostin suuntaan?
Miten ei tajua, että toi on jo varattu juttu Bojanille fanien silmissä ja mielissä..
No on kyllä. Ne fanit, jotka K:n hyvin tietää.No ei oo, ootko vähän tyhmä![]()
Haha, jännästi just laitoit samaa discordissa, säälittävääNo on kyllä. Ne fanit, jotka K:n hyvin tietää.
Näin ulkopuolisena kommentoin"Mitä vittua sä selität?". Entäs sitten? Miks ei voi kommentoida usealle alustalle samasta asiasta? Häh!Haha, jännästi just laitoit samaa discordissa, säälittävää![]()
Ai että mikä paniikki discordmummollaOnneks näyttävät ton lopun läskiks menemisen, niin menee ihan vitsiks kuitenkin. Ihan hauska pätkä sen takia ja niin nätit hymyt kaikilla.
Ai että mikä paniikki discordmummolla![]()
Hohhoijaa, tuskin on sama ihminen edes, ja ne discordjutut voi edelleen pitää siellä.Näin ulkopuolisena kommentoin"Mitä vittua sä selität?". Entäs sitten? Miks ei voi kommentoida usealle alustalle samasta asiasta? Häh!
Juu Joost on ollu aina se nro1.No on kyllä. Ne fanit, jotka K:n hyvin tietää.
Varmaan ite kyseisen hahmon luojana tiedät missä kulloinkin olet.Onko Pentti taas mittailemassa pippeleitä homopalstalla?
Tuo on juuri sitä aitoutta. Se lämpö mikä heidän välissään on.Kaikki tietää, ettei mistään shipistä tai aidosta ole kyse näissä Joost jutuissa.
Ei helee teitä BK:n tosissanne ottavia. Huvittavaa vaan huomata, et ne samat mammat, jotka haukkuivat kompostin kirjoittajia, kirjoittavat tänne itse.Onneks näyttävät ton lopun läskiks menemisen, niin menee ihan vitsiks kuitenkin. Ihan hauska pätkä sen takia ja niin nätit hymyt kaikilla.
K ja J ovat heteroita.Kaikki tietää, ettei mistään shipistä tai aidosta ole kyse näissä Joost jutuissa.
Mitä ihmeen kompostin kirjoittajia?Ei helee teitä BK:n tosissanne ottavia. Huvittavaa vaan huomata, et ne samat mammat, jotka haukkuivat kompostin kirjoittajia, kirjoittavat tänne itse.![]()
Sitähän et sinä voi tietää.K ja J ovat heteroita.
Joko Pentti pesit sen haisevan sohvan?Varmaan ite kyseisen hahmon luojana tiedät missä kulloinkin olet.
Ei hän sitä ostanut, vaan minä. Ja en tietenkään, uutta sohvaa.Joko Pentti pesit sen haisevan sohvan?
Haloo oletko jo noi pihalla, ettet edes tiedä missä kirjoitat.Mitä ihmeen kompostin kirjoittajia?