Lähiaikojen kirppislöydöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppistelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppistelijä

Vieras
Oletteko tehneet hyviä löytöjä viimeaikoina. Itse ostin tänään kasan vaatteita lapsille. Löysin isommalle 3 verkkarit, 2 collarihousut, 2 paitaa (toinen tutan retronorsu) ja nuoremmalle hellepuvun ja Tutan vihreän pallofroteehupparin ja housut. Tuo kaikki yhteishintaan 19€ ja ovat siis todella hyväkuntoisia vaatteita

• Tykkää
Reactions: chef
Olen löytänyt viime viikkoina joitakin kivoja astioita ja kuopukselle kesävaatteita. Eilen tein "parhaat kirppislöydöt ikinä" -sarjaan pääsevän ostoksen: siistit ja toimivat brion kangaspuut eurolla. =)

• Tykkää
Reactions: chef
Viimeksi tänään kirppistelin ja tein löytöjä. Tässä viimeaikoina parhaat löydöt on olleet juhlavaatteet tuleviin ylioppilasjuhliin.

Jos vaan löytäisin jostain piuhan jolla siirtää kuvat koneelle ja blogiin, niin sen tekisin...se saakelin piuha on ollut jo ikuisuuden kateissa. kele.

Viimeks tais löytyä kuopukselle lyh.hih.tunika Pomppu-(vai mikä sen nimi olikaan, Bamsesta se pupu)tunika eurolla, itelle musta puuvillatunika ja mustat suorat housut 2e/kpl, esikoiselle bolero 1e ja kevättakki 2e.

Kassilinen sarvista ja aarikkaa 3 eurolla. 5 kiloa legoja euron kilohinnalla. Nanny Stillin lasiesineitä 3kpl 8e, kilta-tuoli 4e, kassilinen turtles/tarzan/prätkähiiri& action ukkeleita 6e, musta -50 luvun pinnatuoli 6e, keltainen jopo 18e

Mä ostin tänään vauvalle vähän kesävaatetta. Taas :D. Vaatteita on ihan liikaa, mutta haitanneekohan tuo mitään loppupeleissä.

Eli 3 lyhythihaista bodya ostin, yhteensä 2 euroa maksoivat. Ja yhden pyjaman vauvalle myös, 50 sentillä.

[QUOTE="mama";26359668]oonkin jo odottanut chefin uusia päivityksiä :)[/QUOTE]

No etpä kuule joudu enää odottamaan pitkään. Kamera on parhaillaan johdonnokassa ja kiinni koneessa. Tänään pääsen siis VIHDOINKIN päivittelemään uusimpia kirppiskuulumisia :)

taas mutisen hesan huonoista kirppiksistä. ovat lähinnä romukauppoja tai sit tuotteet on ylihinnoiteltu. en löydä ikinä mitään :kieh:

Sama se on yleensä täälläkin, tänään vaan sattui olemaan parissa pöydässä just oikeanlaisia vaatteita, kerrankin. Noi esikoiselle ostetut vaatteet on vielä jonkun aikaa liian isoja, mutta on sitten hankittu perusvaatetta valmiiksi.

ostin pojalle "retrolego duploja" , veturin ja vaunun "alustan", paloauton, 2kpl kilpaautoja, traktorin+perävaunun, 7kpl ukkoja ja jotain epämääräisiä nosturiosia(kun poika niiin halus) kaikki noi maksoi 8e. ai niin, vielä kaksi alustaa, yksi pieni ja toinen on keskikokoinen

[QUOTE="Ccc";26360518]Uistimissa ei ole:D ja olen 40[/QUOTE]

Olen nuorempi kuin sinä, mutta olen penskasta lähtien tehny bisnestä. Tässä asiassa sinä olet varmasti juniori. :D

Uistimia..

Olen ostanut montakin irtaimistoa, joissa on ollut kalavälineitä, mutta paras kaikista oli se kun ostin sika säkissä laatikoita sadalla markalla, ja laatikot olivat täynnä uusia, avaamattomia paketteja kalastusvälineitä. keloja, vaappuja, lippoja, lusikoita, siimaa, perhoja, jne.

Monen tonnin tavarat satasella.

Se kalastusvälineistä.

murisen kanssa pk seudun kalliita kirppus hintoja, jotain tänään löytyi kuitennkin.

disney tuhkimo mekko 122cm 5eur, aika huonossa kunnossa mutta tyttö halusi, kaksi h&m t-paitaa 86cm 1eur/kpl, marimekko t-paita raidallinen90cm 1eur, lego tunika 122cm kovin kulunut mut menee mökillä 0,50eur, lego samettimekko 128cm 2eur nukkainen saakohan pois? nanso kiuru mekko vihreä 7eur tämä oli löytö, marimekko kotimekko L, kallis mutta hauska ja pakkko saada 17eur.

Kuumimmat

Yhteistyössä