Huippuja kirppislöytöjä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja me&i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

me&i

Vieras
Löysin eilen 3v tytölle kirpparilta kolme lindexin uusretrotunikaa, kaikki kuin uusia ja tämän vuoden malleja, 2? kpl. ME&I pilvitunikan, uudenveroinen 3? ja muita meandin vaatteita 5kpl kahdella eurolla kappale!!! Aivan uskomaton onni, nyt taas palasi kirppari innostus!!!!!!

:)

Onko muut tehneet hyviä löytöjä?

Vähän väliä :D Viimeksi H&M Nalle Puh hienostelutakki tytölle ja siihen baskerin olin löytänyt pari viikkoa ennempää samaa kokoa. Nyt nätti setti koossa :D Tänään menossa taas ainakin kolmeen, täällä kuusi kirpparia olisi koluttavana + hyväntekeväisyysjärjestöjen joita en oikeastaan ikinä käy..

Mäkin löysin viime viikolla ticket to heavenin untuvatakin ja espritin farkut kummatkin melkein uusia yht 6 euroo! kyllä sieltä näköjään löytää kun vaan jaksaa kierrellä

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
nyt en oo pitkään aikan tehny mitään erikoisia löytöjä, mut ennen joulua löysin tytölle pitkän villakangastakin 2,50? ja takin taskusta löyty 10? seteli :D

Tuota voipi jo kutsua todellakin löydöksi =)

Reimatecin takki + henkselihousut, yhteensä 3 euroa. Ovat vieläkin hyvässä kunnossa, vaikka kuopus on niitä pitänyt jo kevään ja syksyn (mahtuu ehkä vielä tänä keväänäkin).

Tulee tosi hyvä mieli hyvistä kirpparilöydöistä!

ja mistä kirppareilta tekee tollasia löytöjä?täällä e-p:llä ainakin osataan nyhtää kovia hintoja ja ei ole kun "lunttuja" tarjolla...ilmeisesti täällä ihmiset säästää kaiken/jemmaa,jos vaikka tarttis viä joskus.ja sitte viedään 20v myöhemmin kirpparille ja laitetaan uuden hinta!!!

Viimeksi eilen. Löysin vauvalle vaaleanpunaisen fleecehaalarin, näytti siltä et ei kertaakaan vielä pesty, todella hyvä 2.50? ja vaaleanpunaisen pääkallolaukun 0.50? ja itselle paidan 0.20?. Kaikki oli hyviä löytöjä :)

viimeksi.. h&m raita neulos paita, collarihousut, h&m uusi hihaton, h&m snoopy collaritakki, esprit eläin trikoopaita ja myyjä pyysi tästä satsista 2,20e tosin oli suorakirppiksellä ei hylly sellaisella.

hyllykirppikseltä lähti lingon &blåberg collarihousut 1,80, käyttämätön h&m leikkipuku 3e

siskoni osti viimeviikolla kaksi tiina kirjaa lapsilleen yhteensä 0,40c tytöt kuitenkin kieltäytyivät että ei kivoja kirjoja... laittoi huutikseen myyntiin ja sai niistä 15e oli itsekkin hiukan kauhuissaan tuosta hinnasta....

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
siskoni osti viimeviikolla kaksi tiina kirjaa lapsilleen yhteensä 0,40c tytöt kuitenkin kieltäytyivät että ei kivoja kirjoja... laittoi huutikseen myyntiin ja sai niistä 15e oli itsekkin hiukan kauhuissaan tuosta hinnasta....

No mä olin tässä kans vähän juoni.. Ostin 5 eurolla babybjörnin rintarepun ja myin huutiksessa hintaan 35 euroa :D Jostain se täytyy kotiäidinkin saada tuloja :)

Ap on kyllä tehny mahtavat löydöt!! Ihan kateellisena olen B) Mistä kirpparilta tuommosia löytöjä oot tehny? Mä en ole nyt hetkeen löytäny mitään semmosta todellista löytöä. Mutta n.vuosi sitten ostin 2eurolla muumikuppeja ja lautasia... Niistä mitään muuta en tienny kun että muumi. Huutsikkaan sitten laitoin niitä kun selvisi että ne on arvokkaita... 150e sain parhaimmillani yhdestä mukista ja lautasesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mistä kirppareilta tekee tollasia löytöjä?täällä e-p:llä ainakin osataan nyhtää kovia hintoja ja ei ole kun "lunttuja" tarjolla...ilmeisesti täällä ihmiset säästää kaiken/jemmaa,jos vaikka tarttis viä joskus.ja sitte viedään 20v myöhemmin kirpparille ja laitetaan uuden hinta!!!

1832996.t.jpg

1833000.jpg

Noi maksoi yhteensä jotain 2?, ihan E-P:lta hankittuja, kirpparilta siis... :D

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
nyt en oo pitkään aikan tehny mitään erikoisia löytöjä, mut ennen joulua löysin tytölle pitkän villakangastakin 2,50? ja takin taskusta löyty 10? seteli :D

mäkin olöysin kerran taskussa oli 6e ja risat.. joku takki oli minkä pojalle joskus ostin :D ja tais takki maksaa jonkun 5e.. eli ilmasiks tavallaan :D

Joskus 90-luvun alussa ostin tyttöjen leikkeihin kirpparilta sellaisen rihkamapussin, missä oli kaikenlaisia rihkamakoruja ja kelloja. Äitini huomas tuossa muutama vuosi sitten että yks kello, joka siinä tuli mukana, oli oikeasti kullattu :D Minä vaan olin ihmetelly kun muut rihkamat on hajonnu ja kulahtanu eikä tää kello ole menny mikskää :) vein sen sitten kellosepälle korjattavaks, ja hän arvioi kellon arvoks n. 150 euroa. Mut en luovu siitä, se on tosi kaunis, ja päivittäisessä käytössä!

Kuumimmat

Yhteistyössä