Hitsi et rakastan kirppuroteja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosan äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosan äippä

Vieras
Kävin äsken kahdessa lastenkirpparissa ja löysin 20 eurolla kapphallin farkut, 2 h&m paitaa, disneyn saunatakin, rukan sadetakin, hhmosukkahousut, velourasun, yöpukupaidan ja housut...kaikki tosi hyväkuntoisia, hm paidat tuplahihapaitoja ja kankaat niissä tosi pehmeitä, sellaisia kuin uusissa paidoissa on..ei siis varmaan päällä ollut kuin kerran pari.

Tulee ihan älyttömän hyvä fillis kun tekee löytöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
mikä on kirppuroti :kieh: :whistle:
mäkin tykkään kierrellä kirppiksiä,jos sieltä joku "aarre" löytyisikin =)

:D

Aikahyvin että olen onnistunut kirjoittamaan päin pyllyä otsikossa ja itse tekstissä :D

mäki tykkäisin muuten aina välillä kierrellä,mutta täällä on yks sellanen akka joka varmaan työkseen kiertää niitä kirpiksiä,aina kun jotain hyväkuntosta löytää niin ostaa omaan pöytään ja laittaa tuplahinnan :kieh: ja se on kirpparilla aina kyttäämässä niitä pöytiä...
kerranki olin mun äidin kans ja äiti otti käteensä jonku jutun niin tämä akka tuli sanoon meille että "jos ette otakaan tota niin tuokaa se mulle,älkää pöytään laittako ku se menee heti" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mäki tykkäisin muuten aina välillä kierrellä,mutta täällä on yks sellanen akka joka varmaan työkseen kiertää niitä kirpiksiä,aina kun jotain hyväkuntosta löytää niin ostaa omaan pöytään ja laittaa tuplahinnan :kieh: ja se on kirpparilla aina kyttäämässä niitä pöytiä...
kerranki olin mun äidin kans ja äiti otti käteensä jonku jutun niin tämä akka tuli sanoon meille että "jos ette otakaan tota niin tuokaa se mulle,älkää pöytään laittako ku se menee heti" :kieh:

monethan just tekee tota "työkseen" ja laittaa sit huutikseen myyntiin

Joo monesti saa kyllä tosi hyvän mielen noista löydöistä!.. Mä löysin Reiman viime vuoden mallia olleen välikausihaalarin josta maksoin 0,50e ja h&M farkkuhaalarit.. ne nalle puh haalarit jotka on kysyttäjä Huutonetissä ja maksoin niistä 0,70e.. Harmi vaan kun ne oli 74cm.. vähän alkaa olla pienet meidän neidille!

Yhteistyössä