E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Onhan tässä päivä aikaa niitä vastauksia saaha. Hyvää ystävänpäivää :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:No, onhan tässä koko päivä aikaa vastata! =)
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:ei ne heti ehdi vastata. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja **:Miten lähetit?
Esim viestiin itse harvoin vastaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Älä enää ikinä lähetä, se vähentää vitutusta huomattavasti
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Minun ystävänpäivätoivotusta on kommentoinut kanssa vasta 2.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minäpä en lähettänyt kortteja kenellekään enkä keneltäkään saanut eli tasan meni. facebookin kautta olen lähettänyt yhteistervehdyksen kaikille sinne, mutta muita tervehdyksiä ei lähtenyt. kirjoitan sitten vaikka huomenna tai ensi sunnuntaina pitemmän sähköpostin. ei ystävyyttä mitata muitamisena pakollisena muistamispäivänä. Ja jos ap lähetit tekstarin, niin minä esim en ole kännykkääni aamun jälkeen kurkkinut ja tekstari ääni on niin hiljainen etten jokaisesta puolta metriä sohvalta ilmaan hyppää
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Itse vastasin saamiini ystävänpäivätoivotuksiin vasta parin-kolmen tunnin päästä tänään, kun olimme kuopuksen kanssa päivystyksessä käymässä. Toinen oli saanut vähän siipeensä vuorenvalloituksessa. Ei silloin edes ajattele tekstareita :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:miksi tälläseen amerikkalaiseen hölynpölyyn pitäisi edes mukaan mennä? Ystävää muistetaan muulloin kuin sille erikseen varattuna kaupallisella hömppäpäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Gerry:Siis tähän on suomalaista hölynpölyä koko *ystävän*päivä. Amerikoissa ja Euroopassa 14.2. on Valentinuksen päivä, rakastavaisten päivä. Suomessa on vesitetty koko idea.