lähetin ystävänpäivä toivotukset 17 ihmiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
No, onhan tässä koko päivä aikaa vastata! =)

lähetin ne jo monta tuntia sitten.... mä oon itse sellainen et vastaan viestiin ku viestiin heti. en ymmärrä ku joillain vastaaminen voi kestää jopa päiviä!!!

hyvää ystävänpäivää muuten. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Älä enää ikinä lähetä, se vähentää vitutusta huomattavasti

ei mua vituta. surettaa. kun tuntuu että aiemmat epäilykseni tulevatkin todeksi. en taida olla tärkeä kelleen. olen vuosian tuntenut olevani aina kaikesta ulkopuolella.

minäpä en lähettänyt kortteja kenellekään enkä keneltäkään saanut eli tasan meni. facebookin kautta olen lähettänyt yhteistervehdyksen kaikille sinne, mutta muita tervehdyksiä ei lähtenyt. kirjoitan sitten vaikka huomenna tai ensi sunnuntaina pitemmän sähköpostin. ei ystävyyttä mitata muitamisena pakollisena muistamispäivänä. Ja jos ap lähetit tekstarin, niin minä esim en ole kännykkääni aamun jälkeen kurkkinut ja tekstari ääni on niin hiljainen etten jokaisesta puolta metriä sohvalta ilmaan hyppää

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
minäpä en lähettänyt kortteja kenellekään enkä keneltäkään saanut eli tasan meni. facebookin kautta olen lähettänyt yhteistervehdyksen kaikille sinne, mutta muita tervehdyksiä ei lähtenyt. kirjoitan sitten vaikka huomenna tai ensi sunnuntaina pitemmän sähköpostin. ei ystävyyttä mitata muitamisena pakollisena muistamispäivänä. Ja jos ap lähetit tekstarin, niin minä esim en ole kännykkääni aamun jälkeen kurkkinut ja tekstari ääni on niin hiljainen etten jokaisesta puolta metriä sohvalta ilmaan hyppää

ok. ehkei kaikki sitten vastaa viesteihin heti niinkuin minä. mulla on känny aina jossain lähellä. yleensä olkkarin pöydällä. vaikken heti kuule viestiä/puhelua, vastaan kyllä tunnin sisään.

Itse vastasin saamiini ystävänpäivätoivotuksiin vasta parin-kolmen tunnin päästä tänään, kun olimme kuopuksen kanssa päivystyksessä käymässä. Toinen oli saanut vähän siipeensä vuorenvalloituksessa. Ei silloin edes ajattele tekstareita :ashamed:

Minäkään harvemmin tekstiviesti toivotuksiin mitään vastaan. En vaan yksinkertaisesti tykkää tekstiviestien naputtelusta, enkä erityisemmin niistä myöskään ilahdu. Omille ystävilleni pistin kortit menemään. Jos en kortteja olisi laittanut, niin olisin todennäköisesti soittanut niille kaikkein rakkaimmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Itse vastasin saamiini ystävänpäivätoivotuksiin vasta parin-kolmen tunnin päästä tänään, kun olimme kuopuksen kanssa päivystyksessä käymässä. Toinen oli saanut vähän siipeensä vuorenvalloituksessa. Ei silloin edes ajattele tekstareita :ashamed:

no ei tietenkään. en mä odota että ihmiset istuu känny kourassa kokoajan.... olihan sun lapsella kaikki ok?

No, mää olen lopettanut kaikki puhelimella lähetettävät joulu-, ystävänpäivä-, juhannus- ja pääsiäisviestit. Ihan turhaa rahan tuhlausta ja samat lorut kiertää vuodesta toiseen. Toivettelen myös facebookin kautta hyvät ystävänpäivät yms. ja jouluna lähetän postikortit. Toivon, että ystäväni ymmärtävät olevansa mulle tärkeitä ilman tekstiviestiäkin. Pyrin pitämään heihin yhteyttä pitkin vuotta!

Siis tähän on suomalaista hölynpölyä koko *ystävän*päivä. Amerikoissa ja Euroopassa 14.2. on Valentinuksen päivä, rakastavaisten päivä. Suomessa on vesitetty koko idea.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi tälläseen amerikkalaiseen hölynpölyyn pitäisi edes mukaan mennä? Ystävää muistetaan muulloin kuin sille erikseen varattuna kaupallisella hömppäpäivänä.

peesi!

PÄivällä rahastavat vain kännyfirmat ja kauppiaat. Minä pidän ystävyyssuhteitani muilla tavoin kunnossa. Saan toki veistejä, mutta en varta vasten niihin vastaa "kiitos samoin".... mitä se todistaisi edes sinällään. Soittelen sitten kun muuten on sopiva aika, ehkä tänään tai huomenna tai viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gerry:
Siis tähän on suomalaista hölynpölyä koko *ystävän*päivä. Amerikoissa ja Euroopassa 14.2. on Valentinuksen päivä, rakastavaisten päivä. Suomessa on vesitetty koko idea.

ehkä markkinamiehet on laskeneet että enemmän rahaa tekevät kun kaikkia ystäviä "pitää" muistaa. Eihän suomessa edes ole tapana toivottaa hyvää äitienpäivää kuin äidille. muistan kun kerran äitienpäivänä olin jenkeissä ja kävelin lapsen kanssa niin hyvää äitienpäivää toivotti kuka vaan ja kaupassa oli kortteja "hyvää äitienpäivää rakas tyttäreni" siskoni kälyni jne.

Yhteistyössä