Lähes oireeton alkuraskaus??Onko normaalia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolettaa

Vieras
Viikkoja 5+4 eli kuudennella viikolla olen ja ei muita oireita kuin väsymys..Ajoittain tulee huono olo mutta menee nopeasti ohi. Kahdesta raskaudesta aiemmin ollut tosi selvät oireet..Ei edes närästä,kahvikin menee hyvin alas jne. Onko muilla ollut näin oireeton raskaus ja kaikki silti hyvin?

Mulla ei ollut muuta kuin tajuton väsymys joka lähti puolessavälissä, ja kaikki on mennyt hyvin (ja koputan puuta että menee tulevaisuudessakin). Joten sanoisin että älä huoli. Olen rv. 38+4 :)

Mulla on aina menny kesken, jos on ollu täysin oireeton raskaus.

Mutta onhan sinulla näköjään pahoinvointia yms. niin en usko, että vauvalla olis jotain hätänä. Tsemppiä! :)

Seitsämättä odotan nyt jotain rv 8+ ja oikeestaan vain muutamassa raskaudessa on pieniä oireita ollut jos oikein kuvittelee ;)....nyt siis tuon väsymyksen lisäksi ei muuta ole.
Ps.oireettomista raskauksista olen tutön saanut ja niistä vähäoireisista tullu poika....mutta siis ihan alussa - siis just jotain 4-6rvkoa- o tuntunu menkkamaista jomottelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Seitsämäs tlossa;26489866:
Seitsämättä odotan nyt jotain rv 8+ ja oikeestaan vain muutamassa raskaudessa on pieniä oireita ollut jos oikein kuvittelee ;)....nyt siis tuon väsymyksen lisäksi ei muuta ole.
Ps.oireettomista raskauksista olen tutön saanut ja niistä vähäoireisista tullu poika....mutta siis ihan alussa - siis just jotain 4-6rvkoa- o tuntunu menkkamaista jomottelua.

Ekaa (poikaa) odottaessa oli paljon enemmän oireita kuin kakkosta odottaessa (joka siis tyttö) huolettaa vaan kun ei tunnu yhtään raskaalta tämä olo,että onko kaikki hyvin..Moni sanonut että oireeton raskaus voi olla huono asia..Noh,eipä tälle muuta voi kuin odotella ultraa..

Mulla kaks tervettä pientä lasta ja molempien raskaudet ollu ihan täysin oireettomat, sen takia esikoisesta huomasin olevani raskaana 7 viikolla ja kuopuksesta vasta 10 viikolla. Ei ollu siis mitään oireita ja ihan terveitä ja reippaita pikku neitejä molemmat. Mä en perustais mitään päätelmiä oireitten perusteella. Kaveri jolla oli aika paljonkin oireita ja kävi ultrassa jossa vauva olikin kuollut jo viikolla 8 vaikka oli koko ajan ollu oireita. Oo huoletta, siellä naperolla on kaikki varmasti hyvin

Mulla täysin oireeton raskaus nyt menossa viikolla 25. 1/3 tms. kärsii raskauspahoinvoinnista. Eli ei missään nimessä kaikki.

Oireeton raskaus ei ole oire mistään vakavasta :D. Nauti vain :).

Minulla 3. raskaus oli täysin oireeton, aivan kuin en raskaana olisi ollutkaan. Todella outoa oli, koska aiemmissa 2 raskaudessa todella oli jos jonkinlaista oiretta. Meillä 2 ekaa oli poikia ja tämä kolmas, oireeton, osoittautui tytöksi. Oireettomuudesta huolimatta kaikki meni hyvin loppuun saakka.

Yhteistyössä