Ä
"Äiti"
Vieras
Eli olen raskaana viikolla 6. Koko raskauden ajan mulla on ollut menkkamaisia vatsakipuja,tiedän että nämä ei merkitse etteikö kaikki olisi hyvin mutta onko teillä ollut tällästa vatsan kovaa nipistelyä ja välillä sellasta jomotusta? Toisekseen pelkään onko vauvalla kaikki hyvin koska raskausoireet on olleet tähän asti hyvin vähäsiä
Jo 2 raskautta takana ja molemmista olen oksentanut tässä vaiheessa ja potenut kovaa pahoinvointia..Närästystä ei oo juur ollenkaan..Oikeastaan ainoat selvät oireet on hillitön väsymys ja tosi kipeät rinnat. Vähän etova olo kyllä muttei lainkaan sellasta kuin kahesta aikasemmasta..Sanokaa että raskaus voi olla näinkin helppo ja silti kaikki hyvin..
Jo 2 raskautta takana ja molemmista olen oksentanut tässä vaiheessa ja potenut kovaa pahoinvointia..Närästystä ei oo juur ollenkaan..Oikeastaan ainoat selvät oireet on hillitön väsymys ja tosi kipeät rinnat. Vähän etova olo kyllä muttei lainkaan sellasta kuin kahesta aikasemmasta..Sanokaa että raskaus voi olla näinkin helppo ja silti kaikki hyvin..