Lähdempä tästä yksin lenkille kun ei ole kavereitakaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen

Vieras
Vituttaa. Mulla on noin 4 kaveriksi luokiteltavaa ollut. Tein testin; en ole soittanut heistä kellekkään kolmeen viikkoon ja kukaan ei ole soittanut minulle. En jaksa olla aina se joka soittaa ja vinkuu näkemään/lenkille/kahville, joten olen jättänyt soittamatta ja ei tunnu ketään kiinnostavan. Kivaa olla yksinäinen!! :( En olisi vielä muutama vuosi sitten aavistanut millaista on kun ei ole ketään kelle soittaa. Lapsen saamisen myötä kaverit kaikkosi. Sanokaa nyt että on kohtalotovereita?

No ei ole mullakaan tollasia kavereita, joita noin usein näkisin. Perhekerhossa kerran viikossa näen muutamia äitejä, ja mun "vanhoja" kavereita näen ehkä joka kolmas tai neljäs kuukausi. Yksin siis käyn lenkillä ja kahvillakin välillä (jollen sitten miehen kanssa).

Keski-Suomessa ja päälle parikymppinen. Kavereilla muut harrastukset; ryyppääminen ja vaihtuvat miehet. Mulla taas perhe. Samanikäisiä äitejä ei tahdo löytää ja mun ikästen lapsettomien kanssa elämäntilanteet aivan erilaiset..
Suutuuttaa vaan kun mun lapsellakaan ei ole ketään kavereita (muuta kuin perhekerhossa ja tarhassa) kun mulla ei ole äitikavereita.

mulla vähän samaa..
perhekerhoista olen saanut 2 ystävää
mutta en oikein tiedä kuinka paljon he halauvat olla tekemisissä kanssani..
paras ystäväni eli sisareni varmaan soittasi jos viikkoon musta ei kuuluisi..
muut eivät varmaankaan..

tai en mä tiedä enkä ikinä jaksais kokeilla kun olen koko ajan joka paikassa ja pidän yhteyttä kaikkiin.. miksi kukaan ei pidä muhun |O

taidan olla aika sekavalla tuulella ;)

tuo on kyllä surullista, tosin aika yleistä.
elämä muuttuu kun lapsi(a) tulee, mutta ei se tarkoita että kavereiden kanssa ei voisi olla edelleen tekemisissä :(
ansaitset parempia kavereita ?

Niitä kavereita on vaan niin hankala löytää :( Useat illat olen yksin kotona miettinyt miksi mulla ei voi olla semmoisia ystäviä jotka pitäisivät yhteyttä vaikka mulla lapsi onkin (ja toisen saan kesällä). Varsinkin nyt kun olen raskaana ja en voi enää baareissa käydä/ottaa edes yhtä niin ei ketään kiinnosta. Mies luuhaa illat kavereidensa kanssa ja minä nakotan kotona. Aina kysyy että miksi et lähtisi jonnekkin..hän voisi olla kotona. No lähtisin jos olisi joku kenen luo lähteä :(
Perhekerhoissakin äitien keski-ikä yli 30v. ja tuntuvat olevan aivan eri elämänvaiheessa kanssani,tottakai. Äh. Olen vain katkera ja kateellinen niille nuorille äideille joilla ystävinä samassa tilanteessa olevia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niitä kavereita on vaan niin hankala löytää :( Useat illat olen yksin kotona miettinyt miksi mulla ei voi olla semmoisia ystäviä jotka pitäisivät yhteyttä vaikka mulla lapsi onkin (ja toisen saan kesällä). Varsinkin nyt kun olen raskaana ja en voi enää baareissa käydä/ottaa edes yhtä niin ei ketään kiinnosta. Mies luuhaa illat kavereidensa kanssa ja minä nakotan kotona. Aina kysyy että miksi et lähtisi jonnekkin..hän voisi olla kotona. No lähtisin jos olisi joku kenen luo lähteä :(
Perhekerhoissakin äitien keski-ikä yli 30v. ja tuntuvat olevan aivan eri elämänvaiheessa kanssani,tottakai. Äh. Olen vain katkera ja kateellinen niille nuorille äideille joilla ystävinä samassa tilanteessa olevia.

:(
no jos yrittäisit saada uusia kavereita, jotka olisivat kanssasi samanikäisiä ja "lapsellisia"? Vaikka netin kautta tiedustella, tai laita paikallislehteen ilmoitus että halutaan ulkoiluseuraa x- ikäisistä äideistä tjs. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta saattais toimia :) Eikö jossain leikkipuistoissa olis muita äitejä? :D

Kuulostaa kyllä niin tutulta. Tosin mulla on yksi hyvä kaveri joka on pysynyt lapsuudesta saakka. Eikä minullakaan ole äitikavereita.. Mistä päin sinä oot? oon nimittäin 22v yhen pojan äiti ja kaipailisin kans äitikaveria=)

täällä samassa tilanteessa oleva....mä oon tehny saman testin eikä kukaan oo mullekaan soittanu...eli ei ystäviä joita välillä kaipaa iha älyttömästi. Mulla ikää jo yli hiukka yli 30v mutta oikeestaan ei sen väliä minkä ikänen ystävä on koska tuun kyllä kaikkien kanssa toimeen. Keski-suomessa mäkin asuksin...

Oulussa kans kaivattais kaveria lenkille (tai kävelylle) :wave: Jos vaan sattuu oikealle alueelle. Pitää saaha nää läskit pois ja yksin on niin tylsä kävellä. Kukaan ystävistäni ei asu täällä päin. Muutenkin ois kiva nähdä ja saada leikkiseuraa lapsille :)

Asun 015-alueella :)
Kyllä mäkin toimeen tulen minkä ikäisten kanssa vain,mutta tuntuu että niillä vanhemmilla omat kaverit ja kuviot. Ehkä se on toivottava että joskus vielä mullekkin kavereita löytyy..:/ Välillä nämä tunteet vaan tulevat pintaan..

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
Miks kukaan ei perusta ketjua ja kerää kaikkia meitä yhteen et voitais tutustua ja tavatakin vaikka niin sillähän se ongelma selviäis? :)

On noita ketjuja ollut ja minäkin olen ilmoittautunut, mutta eipä ole kukaan ottanut yhteyttä... Ehkä sit ei ole ollut kiinnostusta tai ujostuttaa?

Minulla on sama juttu, mutta en ole vielä saanut lasta vaan olen raskaana. Kaikki ystäväni kaikosivat kun saivat tietää että odotan lasta :( En ole heistä kuullut mitään ja ketään heistä ei edes kysy että miten voin jos jossain satun heitä näkemään.... Niinpä olen päivät pitkät "yksin" kotona (mies opiskelee) ja koitan saada ajan kulumaan... Onhan meillä kaksi koiraa, mutta eihän ne mitään ihmisiä ole... :'( kihlattuni on todella vähän kotona muutenkin, joten olen ana yksin....eikä mies ole sama asia kun kunnon ystävä tai kaveri =)

Kyllä itsekkin kaipaa välillä ystävää jolle puhua....

Jos haluat juttukaverin niin tässä ois yksi :D =)

Jaksamista sinulle :hug:

Ketjun aloittaja asustelee siis 015-alueella,jos siltä suunnalta löytyy lapsellisia/odottajia,niin saa ilmoittautua :)

Mä olen kans noihin ketjuihin törmännyt,mutta ketään ei ole samalta alueelta löytynyt :/

sama vaiva täällä !

mäkin tein testin ja kuukauteen ei ole mua kukaan kaivannut, mutta en aio minäkään soittaa kun vituttaa olla se joka aina pyytää ja anelee "kavereita" jonnekkin.

Ja nyt v**tuunnuin ja en edes soita niille "kavereille". Katotaan milloin joku soittaa..tuskin kuukauteen ainakaan. Pitäisiköhän tehdä uusi ketju yksinäisille mammoille, jos saman alueen äipät löytäisivät seuraa :)

Yhteistyössä