täys peesi tohon. ja mä provosoidun todella helposti mikä ei aina niin hyvä juttu mut tässä mä vaan en voinu olla hiljaa kun huomasin et yks lyttää tai ainaki yrittää lytätä muitten metodit ja päteä omillaan :headwall: ja kun tän pinon pointti tosiaan on tsempata toisia eikä arvostella. ikävä et se ei mee kaikille perille sitte millään :|Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Kiitos, ihana !Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Lista päivitetty :wave:
Elopompelo toihan on just hyvä tahti tiputtaa painoa,n 500g viikossa on jees :flower:
Sulla on ne enimmät nesteet lähtenyt kropasta ja nyt se läski alkaa palaa,sä oot edistynyt tosi hyvin :hug:
Tästä tuli hyvä mieli, kun muuten kuin ketjua melkein itku kurkussa... ikävää, että kaikki ei tajua, mikä tän jutun pointti on (ja anteeksi, että olen itsekin sortunut joskus ikäviin kommentteihin provosoiduttuani).
ja kun täällä tosiaan on hyvin pudotettu painoa ja ihan niillä omilla keinoilla mitkä kellekkin parhaiten sopii. ja mä uskon et moni tietää teoriassa laihdutuksesta paljon mut se käytäntö on aina hankalampi juttu. ainakin mun kohdalla on näin. pitäs ja pitäs mut aina se ei mee niin :ashamed: