*Läskin sulattajat viikko 29*

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Lista päivitetty :wave:

Elopompelo toihan on just hyvä tahti tiputtaa painoa,n 500g viikossa on jees :flower:
Sulla on ne enimmät nesteet lähtenyt kropasta ja nyt se läski alkaa palaa,sä oot edistynyt tosi hyvin :hug:
Kiitos, ihana :)!

Tästä tuli hyvä mieli, kun muuten kuin ketjua melkein itku kurkussa... ikävää, että kaikki ei tajua, mikä tän jutun pointti on (ja anteeksi, että olen itsekin sortunut joskus ikäviin kommentteihin provosoiduttuani).
täys peesi tohon. ja mä provosoidun todella helposti mikä ei aina niin hyvä juttu mut tässä mä vaan en voinu olla hiljaa kun huomasin et yks lyttää tai ainaki yrittää lytätä muitten metodit ja päteä omillaan :headwall: ja kun tän pinon pointti tosiaan on tsempata toisia eikä arvostella. ikävä et se ei mee kaikille perille sitte millään :|
ja kun täällä tosiaan on hyvin pudotettu painoa ja ihan niillä omilla keinoilla mitkä kellekkin parhaiten sopii. ja mä uskon et moni tietää teoriassa laihdutuksesta paljon mut se käytäntö on aina hankalampi juttu. ainakin mun kohdalla on näin. pitäs ja pitäs mut aina se ei mee niin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pitääkö laihduttajan osata laske kaloreita? Mä en oikiasti jaksa laskia niitä, ei huvita. :whistle:
en laske minäkään ja silti oon painoa saanu tippumaan et luulen et ei tartte osata :whistle:

ja mä oon sitä mieltä et tt vois hiihdellä vittuun tästä ketjusta koska ei tänne oikeesti kuulu jos tosiaan on kauan jo ollu aktiiviliikkuja ja tietää kaiken laihduttamisesta :kieh: ja eihän tuolla listassa oo ees tt:n mittoja et epäilys herää et täällä vaan kytätään muitten tapoja ja mahdollisuutta "opettaa tt:n paremmat tavat" ja samalla lytätä toisten tavat. raivostuttavaa oikeesti |O :headwall:

Mä ainakaan en laske kaloreita. Syy: musta kauhean tarkka syömisien vahtiminen ei oo normaalia, tai itse ainakaan en halua elää loppuelämääni niin. Ja tarkoitus olisi, että tämä elämäntapamuutos olisi pysyvä. Olen siis ajatellut sovittaa liikkumiseni ja syömiseni sellaiselle tasolle, että jaksan niitä noudattaa vaikka hautaan saakka. Laihdun minkä laihdun, ja sitten kun en enää laihdu, niin tyydyn osaani ;). Mutta haluan elää normaalia elämää ja nauttia siitä!

kovalla treenillä voi vuodessa saada hyvällä tuurilla maksimissaan 2kg lihasta.
yleensä erehdytään sentakia että rasva katoo lhastenpäältä ja tuo muotoa esiin,mutta se lienee tarkoituksenakin isolle osalle täällä. siis laihtuminen.
lihaskunto treeni ei koskaan ole pahasta,lihas kehittyy kyllä ja kuluttaa sillon enemmän kun läski. muutamassa kuukaudessa tosiaan saa tuloksia,mutta ei ihan semmoisia mistä tt puhuu.
itse olin tallilla töissä ja muutamassa kuukaudessa mun kädet tuli todella kauniin muotoisiksi siitä paskan lappaamisesta. laihduin ja lihakset tuli paremmin esiin.. en mä silti kädenväännössä ollut yhtään sen parempi vaikka saatoin siltä näyttääkkin.

Pepsukka81
Mikä tätä ketjua vaivaa? Missä on tsemppi ja hyvä mieli ?

Kiitos terapian tarpeessa kiinalaisen ruoan kalorilinkistä :)!! Huh, tulipas eilen vedettyä kaloreita....no tänään sitten normaaliin rytmiin.

Aamukuntoilu takana ja kaloreita poltettuna n.700. Tuoremehulasin olen juonut ja nälkä ei ole ollenkaan! Kuntoilun jälkeen nälän tunne katoaa tai johtuu siitä, että eilen söin hirveästi ja nyt sitten ei tule massuunkaan näläntunnetta.

Te muut, jotka olette aloittaneet kuntoilun, niin tuntuuko oikeasti, että mikään ei riitä? Siis, että kuntoilun jälkeen tuntuu, että olisin voinut vieläkin lisätä...ja tehdä lisää...ja jatkaa...tosin aika ei tietty siihen riitä...mutta se tunne?

Mitähän vielä! Onnea painoaan pudottaneille!

Ja kun täällä riidellään toisten neuvoista, niin voisiko jokainen, joka antaa neuvoja perustella mihin neuvot perustuu (esim.mistä saanut oppinsa)...?

Räpätäti kiireessä
Laittakaas joku viisaampi linkki-vinkki mistä löytyis hyviä vatsalihasjuttuja?? Se ois mulla se onkelma-alue mitä pitäs saada kiinteytymään, enä tiedä perinteisiä kummempia juttuja... -Kiitos!-

tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
yleensä erehdytään sentakia että rasva katoo lhastenpäältä ja tuo muotoa esiin,mutta se lienee tarkoituksenakin isolle osalle täällä. siis laihtuminen.
lihaskunto treeni ei koskaan ole pahasta,lihas kehittyy kyllä ja kuluttaa sillon enemmän kun läski. muutamassa kuukaudessa tosiaan saa tuloksia,mutta ei ihan semmoisia mistä tt puhuu.
itse olin tallilla töissä ja muutamassa kuukaudessa mun kädet tuli todella kauniin muotoisiksi siitä paskan lappaamisesta. laihduin ja lihakset tuli paremmin esiin.. en mä silti kädenväännössä ollut yhtään sen parempi vaikka saatoin siltä näyttääkkin.
Siis, minä en ole väittänyt, että muutamassa kuukaudessa saa kovasti lihaksia, vaan nämä muut :) vai mitä tarkoitit?

tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Lista päivitetty :wave:

Elopompelo toihan on just hyvä tahti tiputtaa painoa,n 500g viikossa on jees :flower:
Sulla on ne enimmät nesteet lähtenyt kropasta ja nyt se läski alkaa palaa,sä oot edistynyt tosi hyvin :hug:
Kiitos, ihana :)!

Tästä tuli hyvä mieli, kun muuten kuin ketjua melkein itku kurkussa... ikävää, että kaikki ei tajua, mikä tän jutun pointti on (ja anteeksi, että olen itsekin sortunut joskus ikäviin kommentteihin provosoiduttuani).
täys peesi tohon. ja mä provosoidun todella helposti mikä ei aina niin hyvä juttu mut tässä mä vaan en voinu olla hiljaa kun huomasin et yks lyttää tai ainaki yrittää lytätä muitten metodit ja päteä omillaan :headwall: ja kun tän pinon pointti tosiaan on tsempata toisia eikä arvostella. ikävä et se ei mee kaikille perille sitte millään :|
ja kun täällä tosiaan on hyvin pudotettu painoa ja ihan niillä omilla keinoilla mitkä kellekkin parhaiten sopii. ja mä uskon et moni tietää teoriassa laihdutuksesta paljon mut se käytäntö on aina hankalampi juttu. ainakin mun kohdalla on näin. pitäs ja pitäs mut aina se ei mee niin :ashamed:
Sinä et ilmeisesti osaa lukea tekstiä kunnolla, vaan syytän minua sellaisesta, mitä en ole tehnyt.

Älä siis lauo noin tyhmiä kommentteja, kiitos.

tt ei kirj
Pitääkö laihduttajan osata laske kaloreita? Mä en oikiasti jaksa laskia niitä, ei huvita. :whistle:
en laske minäkään ja silti oon painoa saanu tippumaan et luulen et ei tartte osata :whistle:

ja mä oon sitä mieltä et tt vois hiihdellä vittuun tästä ketjusta koska ei tänne oikeesti kuulu jos tosiaan on kauan jo ollu aktiiviliikkuja ja tietää kaiken laihduttamisesta :kieh: ja eihän tuolla listassa oo ees tt:n mittoja et epäilys herää et täällä vaan kytätään muitten tapoja ja mahdollisuutta "opettaa tt:n paremmat tavat" ja samalla lytätä toisten tavat. raivostuttavaa oikeesti |O :headwall:
Menee ohi aivan täysillä kaikki sinulta.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:

lueppas vaan tuolta ekoilta sivuilta noita juttujas, mun ekaan tekstiin hyökkäsit heti kimppuun et en voi tällä kuntoilulla saada tuloksia, samoin oli jollakin muulla kelle sanoit et läskit vaa lähteny mahasta eikä se mitään lihasta oo. ja jollekki sanoit et pitäsköhän vähän muuttaa laihdutustapoja yms. ja kaikki sanot niin negatiiviseen sävyyn et siitä tulee paha mieli kuten ehkä oot huomannu muitten teksteistä. ja edelleen ihmettelen mitä teet tässä ketjussa, onko sulla ylipainoa????

tt ei kirj

lueppas vaan tuolta ekoilta sivuilta noita juttujas, mun ekaan tekstiin hyökkäsit heti kimppuun et en voi tällä kuntoilulla saada tuloksia, samoin oli jollakin muulla kelle sanoit et läskit vaa lähteny mahasta eikä se mitään lihasta oo. ja jollekki sanoit et pitäsköhän vähän muuttaa laihdutustapoja yms. ja kaikki sanot niin negatiiviseen sävyyn et siitä tulee paha mieli kuten ehkä oot huomannu muitten teksteistä. ja edelleen ihmettelen mitä teet tässä ketjussa, onko sulla ylipainoa????
Sinä et osaa ilmeisesti lukea, mitä sinulle kirjoitetaan. Kyse ei ole ollut siitä, että et tulokisia saisi, vaan lihasten kasvusta olen puhunut koko ajan.
Älä vääristele muiden sanomisia.

Ota oikeasti selvää lihasten kasvusta, ennen kuin syytät muita perättömistä puheista tai negatiivisesta sävystä.

Ja jos joku laihduttaa siten, että kuntoilee miljoona kertaa viikossa ja syö yhden pullan, niin kyllä on HIEMAN vääristynyt kuva laihdutuksesta...

Joten en mielelläni kannusta epäterveellilseen laihduttamiseen, kuten ilmeisesti sinä.

Kiitos ja näkemiin.

ihme sakkia
Kannattaisko sun nyt TT pitää parin viikon tauko pinosta,oot sitten tervetullut takaisin kun olet rauhoittunut =)
Ihan näin ohimennen ja sivusta seuraajana, suututtaa nämä tällaiset helvetin tyhmät kommentit, että pidä taukoa tai painu kettuun tms. Onko oikeasti teillä päässä vikaa, jotka kannustatte epäterveelliseen laihduttamiseen? tt ei missään kohtaa ole sellaiseen kannustanut, kuten te muut, joten kenenköhän sitä taukoa kannattaa pitää.....

Turkilmas
HEI NYT PELI POIKKI!!!!!!!

Mä en jumaliste näitä läskin sulattajia perustanut mitään tappelua varten. Tarkoitus on tsempata ja kannustaa muita. PISTE!!!!

JOS joku pyytää kommenttia/arvostelua, niin se otetaan sitten kitisemättä vastaan. JOS ei pyydetä, niin sitä ei kritisoida ns. puskista. JOS joku kokeilee jotain dieettiä tai vastaavaa, niin hänelle siihen suodaan täysi oikeus. ja JOS joku on saanut lihaksia näkymään odotettua aiemmin, niin hienoa, sitten tsempataan!!!

Täällä kaikki kamppailee kilojaan vastaan ja itse halusin aikoinani että täällä yhdessä sitten tsempataan toisia. Iloitaan hyvistä suorituksista ja kannustetaan niitä jotka on lähellä luovuttamista.

Ei, täältä ei ajeta KETÄÄN pois, mutta ihan jokainen kurkkaa nyt peiliin ja miettii omaa käytöstään. Ja sitten tullaan takas ja ollaan taas ihmisiksi.

Ettäs tiedätte!!!! Minä määrään :D :D

nättitähti
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Siis, minä en ole väittänyt, että muutamassa kuukaudessa saa kovasti lihaksia, vaan nämä muut :) vai mitä tarkoitit?
juuri siis niin ettei niitä saa muutamassa kuukaudessa. niinkuin ainäkin sanoit.
lihakset tulee näkyviin kun rasva katoaa =)
tosin jos on aikaisemmin treenannut ja aloittaa uudelleen niin lihas treenaantuu nopeammin.
mä aikanaan treenasin säännöllisesti mutta sairastuin ja se jäi.
nyt tarkoituksena palata salille.

Turkilmas
Tuhannen taalan vinkki lihastreeniin... seinien hiominen :D :D. Jumankekka, mä oon nyt hionut esikoisen huoneen seiniä useampaan otteeseen ja ottaa muuten TODELLA kovin käsien päälle ja hikikin siinä tulee. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan :saint:

AnniHelena71harmaana
Rauha maahan ja kaikille tsemppia, kukin laihduttaa tavallaan.

Terkkuja taalta ulukomailta, ensi viikolla olen taas ruodussa ja ilmoittautumassa, mutta viimeset 3 viikkoa taalla etelan mailla on mennyt syodessa ja juodessa mita sattuu. En tieda mika on damage mutta sitenhan nakee, veikkaan pari kiloa josta osa nestetta.

:attn: :attn:

huomenta! mä sivuutan tästä lähtien tt:n kommentit kokonaan koska provosoidun niistä ja koska se ei oo tajunnu tän pinon pointtia. ja edelleen ihmettelen mitä kyseinen henkilö täällä tekee. pitäsköhän mun liittyä kesäkuisiin vaikken oo ees raskaana. voinhan mä jakaa siellä hyviä neuvoja kun mulla on jo 2 lasta :saint:

vähän noista mun keinoista millä yritän tota painoa saada alas. eli maailman helpoin neuvo, liiku enempi syö vähempi. teoriassa helppoa mut käytännössä ei aina niin. mä jätin iltasyömiset ja pienensin annoskokoja mut välillä lipsuu kun kerkee tulla kauhee nälkä kun ei kerkee syödä. liikuntaa tulee harrastettua jumppa/sali 2-3 kertaa vkossa + hikilenkit kera vaunujen yleensä noin 5km tai enempi kerralla. välipäivinä jumpasta yritän kotona treenata ainaki vatsat ja nostella painoja. meillä on myös pallo minkä kanssa tulee kans jonkun verran jumpattua. kesä ku tulee ni rupeen fillaroimaan työmatkat ja jos uskaltautus taas rullaluistimille B) jos löydän ne :xmas: makeet jätin kans tietty pois mut lauantaisin on herkkupäivä, sillon en kato mitä suuhuni laitan :whistle: :p kasviksia pitäs syödä enempi mut mä en oikee tykkää :x porkkanoita yrittäny järsiä ja kurkku ja tomaatti menee ja salaatti joten kuten. rasvaset ruuat kans oon yrittäny jättää kokonaan mut satunnaisesti tulee niitäkin kyllä syötyä tyyliin makkaraperunat :ashamed: suosin kevyttuotteita ja sydän merkillä merkittyjä tuotteita. pastat vaihdoin myös tummiin. parantamista vielä löytyy mut näillä mennään nyt.

Pepsukka81
Huomenta!

Minä en aamulla nyt ehtinyt reenaamaan ollenkaan. Mutta illalla menen jumppaan+ juoksumatolle. Lähdetään kohta typyn kanssa kävelylle. Ihana auringonpaiste.

Syön tänään ruoan...ainakin :). Varmaan lohta tänään tarjolla.

Massua turvottaa ja inha olo...teetä join aamulla ja vettä.

muutama sana
Musta ei kannata provosoitua, ja toivottavasti kirjoitan vain yhden kerran tähän ketjuun.
Mutta, tt on osaltaan oikeassa, vaikka sanookin asiat hyvin kärkevästi.

Ensinnäkin, pitaleipä ja kaksi korvapuustia per päivä on oikeasti epäterveellinen tapa laihduttaa. Sen sanoo jo maalaisjärki.
Toisekseen, jokin noin 1200 kalorin kulutus liikunnalla on aika uskomaton määrä.
Se tarkoittais, että tämän ihmisen pitäisi juosta 2 ja puoli tuntia, noin 15-17 km.
83 kiloinen, anteeksi tämä toteamus, naisihminen ei kyllä todellakaan juokse tuolla massalla tuollaista kilometrimäärää tuohon aikaan.

Peräänkuuluttaisin tervettä järkeä. Oikeasti, mitä vaikuttaa urheilla itseään hajalle, tai sitten kituuttaa suklaakekseillä?

Yhteistyössä