lähihoitajat,huom!

Super. On suunnattu niin suoraan omalle ammattiryhmälle eli lähi- ja perushoitajille. JHL:ssä paljon asiaa ihan muusta kuin hoitoalasta esim. siivousalasta jonka takia lehti on mielestäni aika tylsä. Tehyssä myös lähihoitajia mutta ajaa käsittääkseni enemmän sairaanhoitajien asioita.

Tervetuloa alalle! :wave:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
tehyyn taidan liittyä... on ainakin liitolla munaa hoitaa asioita. :D
Voihan sen noinkin ajatella :snotty:
Oma liittoni, super, tosin hoiti asian niin että lähti hyvissä ajoin jutusta pois ja saatiin silti samat edut :whistle: :D
 
Mä olen pikapuoliin valmis hoitsu. Tällä hetkellä liittona on Metalliliitto, enkä kouluaikana edes voisi vaihtaa liittoa kun olen työvoimakoulutuksessa. Ja suoraan sanottuna ei kyllä huvittaisi edes vaihtaakaan...akkain liitoissa on paljon huonompia paikallisia etuja. Pelkästään vakuutusmaksuissa säästää vuodessa ison summan metallin jäsenyydellä ja uimassakin saa käydä pilkkahintaan.
Tätihän se puhuu suu vaahdossa Superin puolesta, on sen liiton nimissä aika usein julkisuudessakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
tehyyn taidan liittyä... on ainakin liitolla munaa hoitaa asioita. :D
Voihan sen noinkin ajatella :snotty:
Oma liittoni, super, tosin hoiti asian niin että lähti hyvissä ajoin jutusta pois ja saatiin silti samat edut :whistle: :D
no myönnän etten ole asioista selvää ottanut, kuulopuheena vaan kuullut miten tehyläisillä on isompi palkka ja paremmat edut.. :whistle:

mikä lie sitten totuus, eiköhän tuo selviä. mutta ainakin tehy kaikkensa yritti saadakseen hoitoalalle paremmat työehdot ja palkkauksen. super on aina tuntunut tyytyvän isojen herrojen almuihin..

*voi kun hoitajilla ois samat herrat liitossa kun metalliliitossa ja vastaavissa...*
kelpais ne pekkaset ja saunavapaat mullekkin. :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
tehyyn taidan liittyä... on ainakin liitolla munaa hoitaa asioita. :D
Voihan sen noinkin ajatella :snotty:
Oma liittoni, super, tosin hoiti asian niin että lähti hyvissä ajoin jutusta pois ja saatiin silti samat edut :whistle: :D
no myönnän etten ole asioista selvää ottanut, kuulopuheena vaan kuullut miten tehyläisillä on isompi palkka ja paremmat edut.. :whistle:

mikä lie sitten totuus, eiköhän tuo selviä. mutta ainakin tehy kaikkensa yritti saadakseen hoitoalalle paremmat työehdot ja palkkauksen. super on aina tuntunut tyytyvän isojen herrojen almuihin..

*voi kun hoitajilla ois samat herrat liitossa kun metalliliitossa ja vastaavissa...*
kelpais ne pekkaset ja saunavapaat mullekkin. :D
mehän saadaan pekkaset vapaina :)
Mitä mä olen töissä ollut, niin joka paikassa on maksettu sama palkka kaikille liitosta riippumatta =)
Tehyllä tosin on superia enemmän virkistys,ym. juttuja, mutta meillä on työnantajan (kaupunki) puolesta sen verran, etten kaipaa mitään risteilyjä :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
mehän saadaan pekkaset vapaina :)
Mitä mä olen töissä ollut, niin joka paikassa on maksettu sama palkka kaikille liitosta riippumatta =)
Tehyllä tosin on superia enemmän virkistys,ym. juttuja, mutta meillä on työnantajan (kaupunki) puolesta sen verran, etten kaipaa mitään risteilyjä :saint:
ok, olen taas hieman viisaampi. pitääkin alkaa katsella tosissaan tätä liitto-asiaa. ainakin täällä hämeenlinnassa olen kuullut tehyläisten tienaavan enemmän. mutta katsotaan.
:D :flower:
 
Vieras plussa
Yhdysjäsenenä suosittelen Superia, Super tarjoaa paljon hyviä koulutuksia, jotka usein myös maksavat. Lehti on hyvä ja Super on ainoa lähihoitajille (+perushoitajat) suunnattu liitto.
Super ajaa vain lähihoitajien asioita, vaikka liitossa onkin muutamia sairaanhoitajia.
 

Yhteistyössä