K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laihtunut vähän liikaa, ei kyllä lihaksia ollut tullut tilalle. Kris näytti myös vielä hoikemmalta.
Ei noiden vaatteiden alta voinut musta nähdä miten lihakset erottuu. Ei niitä reilussa parissa viikossa voi niin paljon tulla lisää, jos ei studiossa ollut aikaa treenailla. Energinen vire oli musta keikalla, tuntui loma tehneen hyvää.
 
vierailija
Minäkään en millään näe tämän vuoden seikkailujen perusteella että Bllä olisi valtava draivi valokeilaan. Päinvastoin julkinen B on vaan enemmän sulkeutunut ja pysyttelee piilossa. Mun mielestä B vaikuttaa siltä että innostuu uusista ihmisistä ja seikkailuista ja sillä tavoin minä nuo Nykin matkat ja muutkin viime ja tämän vuoden tuttavuudet näen.
Oon tästä täysin samaa mieltä. Ei B julkisuuden perään ole, ennemmin pitää sitä välttämättömänä pahana, mutta tykkää varmasti mielenkiintoisista ihmisistä. Varmasti muusikko-, taiteilija-, ja näyttelijäpiireistä löytyy helposti samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa synkkaa.
 
vierailija
Oon tästä täysin samaa mieltä. Ei B julkisuuden perään ole, ennemmin pitää sitä välttämättömänä pahana, mutta tykkää varmasti mielenkiintoisista ihmisistä. Varmasti muusikko-, taiteilija-, ja näyttelijäpiireistä löytyy helposti samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa synkkaa.
Ei julkisuuden vaan menestyksen ja maineen perään.
 
vierailija
Miten tämä on mielestäsi tullut esiin?
No siinä että esim. haluaa aina tuoda esiin kenen tähden kanssa on päässyt tutustumaan. Aikaisemmin aina mainosti somessa kun tapasi tai vietti aikaa jonkun julkkiksen kanssa. Erityosesti hauska oli se, kun oli Tom Odellin keikalla, ei ollut kuvaa mutta piti kuitenkin päivittää, että olivat bäkkärillä. Nyt ei pääse tätä uutta julkkissuhdetta mainostamaan, kun S on niin allerginen kaikelle julkisuudelle.
 
vierailija
No siinä että esim. haluaa aina tuoda esiin kenen tähden kanssa on päässyt tutustumaan. Aikaisemmin aina mainosti somessa kun tapasi tai vietti aikaa jonkun julkkiksen kanssa. Erityosesti hauska oli se, kun oli Tom Odellin keikalla, ei ollut kuvaa mutta piti kuitenkin päivittää, että olivat bäkkärillä. Nyt ei pääse tätä uutta julkkissuhdetta mainostamaan, kun S on niin allerginen kaikelle julkisuudelle.
Miten sadie on julkisuudelle allerginen? Onhan sitä näkynyt mm. Damonin, Rosen sekä Sonnyn somessa ihan tavallisissa tilanteissa ja ajanvietteissä. Varmaan monen muunkin kaverin somessa mutta noissa itse sitä olen nähnyt
 
vierailija
No siinä että esim. haluaa aina tuoda esiin kenen tähden kanssa on päässyt tutustumaan. Aikaisemmin aina mainosti somessa kun tapasi tai vietti aikaa jonkun julkkiksen kanssa. Erityosesti hauska oli se, kun oli Tom Odellin keikalla, ei ollut kuvaa mutta piti kuitenkin päivittää, että olivat bäkkärillä. Nyt ei pääse tätä uutta julkkissuhdetta mainostamaan, kun S on niin allerginen kaikelle julkisuudelle.
Eikö tuo ole ihan tavallista kaikilla, myös julkkiksilla? Kaikkihan laittaa aina kuvia ketä ovat tavanneet.
 
vierailija
Rakastan Bojania varmaan hautaan saakka mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että pientä pyrkyriä on hänessä. Toisaalta viihdemaailmassa suhteet ovat tosi tärkeitä, niin pakkokin niitä on koittaa luoda.

Itse miellän myös Sadien osaksi tätä suhteiden hankintaa. Joo, voi siellä myös olla jotan fwb juttua.
 
vierailija
Taatusti. Ei kuulu pihaustakaan. Eipä vaivautunut tästäkään keikasta mitään someensakaan päivittämään.

Laihtunut olemattomiin. Meni liian honkkelon teinipojan näköiseksi.
Mikähän tuohon on syynä. Onko tarkoituksella laihduttanut vai laihduttaako vegaaniruokaa.
Onkohan tuossa vaikenemisessa Sadien vaikutusta, kun ei hänkään ole somessa.
 
vierailija
Rakastan Bojania varmaan hautaan saakka mutta olen kyllä myös sitä mieltä, että pientä pyrkyriä on hänessä. Toisaalta viihdemaailmassa suhteet ovat tosi tärkeitä, niin pakkokin niitä on koittaa luoda.

Itse miellän myös Sadien osaksi tätä suhteiden hankintaa. Joo, voi siellä myös olla jotan fwb juttua.
Voisiko olla ihan rakastumisesta kyse eikä fwb. Bojanin käytöskin on muuttunut.
 
vierailija
Taatusti. Ei kuulu pihaustakaan. Eipä vaivautunut tästäkään keikasta mitään someensakaan päivittämään.

Laihtunut olemattomiin. Meni liian honkkelon teinipojan näköiseksi.
Mikähän siinä on, että huomaan olevani närkästynyt tästä uudesta katoamislinjasta. Kyllähän somessa voi itse näkyä, vaikka mahdollinen gf ei haluaisikaan tai että eivät ainakaan halua mitään yhteismateriaalia postata.
 

Yhteistyössä