K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No esimerkiksi JO:lle. Jos niille ei jakseta tuottaa kuin hädin tuskin keikat ja niiden huomiosta ahdistustaan.
Kyllä on nyt tämä parin viikon paussi tehnyt joillekin tiukkaa.

Koko alkuvuosi tykitetty instaliveä ja twitter on laulanut, kiertueella tavattiin faneja ja sometettiin ahkerasti. Studioajalta tuli vähemmän somea mutta kuitenkin säännölliset viikkokirjeet. Ja sit on hyvänen aika oltu lomalla! Ja senkin aikana on saatu ainakin Juren seikkailuja ja Krisin uusia kuvia. Mutta ei vaan riitä!

vierailija
Mä olen livessä mutta jotenkin ei nappaa enää. Tuossahan tuo taustalla pyörii. Eikä ne vauvan jotkut balkanin itkuvirsikommentit ihan täysin tyhjästä tempaistuja ole. Itse huomasin kun jossain vaiheessa oli pelkkiä JO keikkoja ja K tauolla että JO biisit ei nosta mun mielialaa vaan ennemminkin laskee kun taas K on päinvastainen vaikutus. JO siis meni K keikkojen seassa mutta ei pelkästään. Ja tämä on täysin henkilökohtainen mielipide mitä itse olen vaan miettinyt että miksi näin ja koskaan en ole vauvalle mitään ankeutuskommentteja JO musiikista kirjoitellut.
Mä taisin viimeisen Joksu-liven jaksaa Tallinnasta, sieltäkin K:n verran.

Yhteistyössä