K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt meen rohkeasti ohi aiheen, mutta jäi harmittamaan kun en eilen uskaltanut 😟 Immu, olitko eilen Luke Blackin keikalla (oon 99,9% varma että se olit sinä, sulla oli ne samat korviksetkin ku joksujen Latvian keikalla 🤓)? Katselin kauempaa ja olisin halunnut tulla juttelemaan tai jopa joraamaan sun kanssa mutta ei sitten rohkeus riittänyt.
No kyllä olin ja oli tosiaan mun viralliset keikkakorvikset korvissa 😄 Miten ihmeessä joku voi muistaa ne, tai minut ylipäänsä 😂 Mun täytyy nyt tunnustaa että en kyllä itse ihan muista kenelle kaikille siellä Latviassa oikein paljastin immuuteni, mutta seuraavalla kerralla tulet ilman muuta joraamaan mun kanssa, olitpa kuka hyvänsä.

I.K.
 
vierailija
Yleensä tätä ilmaisua käytetään naisesta. Tässä yksi kommentti ketjusta, jossa lueteltiin työpaikan erilaisia työntekijöitä;

Kikkelinkipeä, vauvakuumeinen kolmevitonen tinder-tösserö. Juoksee varattujen miesten perässä. Seurattu huvittuneena.
Mä luulin että se on sellainen nössö vässykkä, mutta ilmeisesti jotkut käyttää vauvan työnimenä tösseröä. :O
 

Yhteistyössä