K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai että. Luepa oman viestisi sävy.

Samat saakelin ihmisethän näissä kaikissa ketjuissa laukkoo, älkää nyt lässyttäkö.
Varmaan samat käy mutta itse yritän nyt katkaista kirjoitteluani lopullisesti vauvalle. Kesäkuun alusta asti oli jo hyvä putki mutta eilisen K liven aikana prkele ratkesin. Tämä komposti olkoon mun aa-kerhoni siitä vieroittautumiseen.
 
vierailija
Varmaan samat käy mutta itse yritän nyt katkaista kirjoitteluani lopullisesti vauvalle. Kesäkuun alusta asti oli jo hyvä putki mutta eilisen K liven aikana prkele ratkesin. Tämä komposti olkoon mun aa-kerhoni siitä vieroittautumiseen.
Vauvan vaan on aika kriittisen tärkeä tiedonsaannin kannalta. 😏 Täältä nyt ei mitään tietoa ole koskaan saanut. 😄
 
vierailija
Ohis. Tai ei ihan ohis, mutta miksi ihmeessä kirjoittelet koko hupparista tai Sadiesta, jos ei kiinnosta? Miksi ihmeessä tuhlata aikaansa sellaiseen?
Kirjoittelen jos keksin huumoriheiton tai jonkun jutun ihan mistä aiheesta tahansa. Vaikka sitten hupparinnyöristä. Joskus niistä kiinnostamattomistakin jutuista lähtee hyvää läppää liikkeelle ja sen takia itse täällä vielä pyörin.
t. eri
 

Yhteistyössä