vierailija
Se pannahinen vaan taitaa olla päätä pidempi.Sadie sitten esittelee Boitsun Taylor Swiftille seuraavaksi.
Se pannahinen vaan taitaa olla päätä pidempi.Sadie sitten esittelee Boitsun Taylor Swiftille seuraavaksi.
Jokohan heti ens viikonloppuna sitten? Taylorillahan on useampi keikka Lontoossa...Sadie sitten esittelee Boitsun Taylor Swiftille seuraavaksi.
Hyvin mahdollista. Jos on totta, että B on kiipijä, niin toimiikohan tuo niin, että voi olla myös onnellinen. Onhan Sadie varmaan mukava tyttö ja jos menestystä riittää, niin varmaan ihan hyvä elämä voi tulla. Se oma ura pitäisi B n varmaan kuitenkin löytää.Sadie sitten esittelee Boitsun Taylor Swiftille seuraavaksi.
Ja liian vanha.Se pannahinen vaan taitaa olla päätä pidempi.
Vasta 34.Ja liian vanha.
Täällä mua ei ärsytä kenenkään muun viestit kuin sen ennustajaeukon vaikka moni on asioista ihan eri mieltä kuin minä. Vauvalla taas välillä joka toinen viesti raivostuttaa.
Äh, siltä se helposti pystyisi silmänsä ummistamaan, mutta pituuserolta tuskin. Vaikka mistäs mä tiedän miten äärimmäisyyksiin menevä kiipijä se lopulta onkaan, pian poseeraa ihan muina kainalosauvoina Swiftin kyljessä.Ja liian vanha.
Aito voisi ruveta B:n sugar mammaksi.Aitohan on niin masseissaan, että eikös sen pitäis olla nyt Sloikuissa ja nönnötellä kaikille köyhille, jotka ei sinne päässeet
Varmaan samat käy mutta itse yritän nyt katkaista kirjoitteluani lopullisesti vauvalle. Kesäkuun alusta asti oli jo hyvä putki mutta eilisen K liven aikana prkele ratkesin. Tämä komposti olkoon mun aa-kerhoni siitä vieroittautumiseen.Ai että. Luepa oman viestisi sävy.
Samat saakelin ihmisethän näissä kaikissa ketjuissa laukkoo, älkää nyt lässyttäkö.
Sittenhän Boitsu on ihan kirjaimellisesti kiipijä kun ottaa itseään paljon pidemmän naisen.Äh, siltä se helposti pystyisi silmänsä ummistamaan, mutta pituuserolta tuskin. Vaikka mistäs mä tiedän miten äärimmäisyyksiin menevä kiipijä se lopulta onkaan, pian poseeraa ihan muina kainalosauvoina Swiftin kyljessä.
Eikö Taylorin ex Joe Alwyn olisi parempi vaihtoehto. Noin 190 cm pitkä mies, joka voisi auttaa B:tä hittibiisin teossa.Jokohan heti ens viikonloppuna sitten? Taylorillahan on useampi keikka Lontoossa...
Vauvan vaan on aika kriittisen tärkeä tiedonsaannin kannalta. Täältä nyt ei mitään tietoa ole koskaan saanut.Varmaan samat käy mutta itse yritän nyt katkaista kirjoitteluani lopullisesti vauvalle. Kesäkuun alusta asti oli jo hyvä putki mutta eilisen K liven aikana prkele ratkesin. Tämä komposti olkoon mun aa-kerhoni siitä vieroittautumiseen.
Taylor on nähtävästi 2 cm pidempi kuin Bojan. Ei tarvitse hirveästi varvistella tai kiivetä.Sittenhän Boitsu on ihan kirjaimellisesti kiipijä kun ottaa itseään paljon pidemmän naisen.
Vieläkö siitä joku homoakin jaksaa yrittää?Eikö Taylorin ex Joe Alwyn olisi parempi vaihtoehto. Noin 190 cm pitkä mies, joka voisi auttaa B:tä hittibiisin teossa.
No hemmetti, se Taylorin ex sitten.Taylor on nähtävästi 2 cm pidempi kuin Bojan. Ei tarvitse hirveästi varvistella tai kiivetä.
Vauvan vaan on aika kriittisen tärkeä tiedonsaannin kannalta. Täältä nyt ei mitään tietoa ole koskaan saanut.
Mä jaksan yrittää, enkä luovuta. Olen sitkeä tapaus.Vieläkö siitä joku homoakin jaksaa yrittää?
Toinen imarrellut pituuttaan ylöspäin ja toinen alaspäin. Entäs ne korot? Ja korkojen korot?Taylor on nähtävästi 2 cm pidempi kuin Bojan. Ei tarvitse hirveästi varvistella tai kiivetä.
Miehet kuulemma valehtelee p*nojensa määrän yläkanttiin ja naiset taas alakanttiin. Sama sitten muissakin asioissa.Toinen imarrellut pituuttaan ylöspäin ja toinen alaspäin. Entäs ne korot? Ja korkojen korot?
Taitaa omakin Joksu innostus olla laantunut, kun aion mieluummin katsoa futispeliä kuin mahdollista liveä.
Miten niin ei? Mä oon ollut täällä alusta asti ja shipannut intohimoisesti. Kukaan ei ole ollut ajamassa pois.Mutta täälläpä porukka ei kestä shippausta.
Eiköhän ne taas levyn julkaisun jälkeen lähde kiertueelle.Hiukan uumoilen ettei enää heinäkuun jälkeen paljon Suomessa näy. Tuskin monessa muussakaan maassa, missä kuluneen vuoden aikana kävivät.
Mä olen aina mieluummin katsonut futista. Rakastan futareiden ulkonäköä ja tietysti myös itse lajia. Itsekin harrastin kyseistä lajia 3-vuotiaasta noin lukion ekaan asti.Taitaa omakin Joksu innostus olla laantunut, kun aion mieluummin katsoa futispeliä kuin mahdollista liveä.
Kirjoittelen jos keksin huumoriheiton tai jonkun jutun ihan mistä aiheesta tahansa. Vaikka sitten hupparinnyöristä. Joskus niistä kiinnostamattomistakin jutuista lähtee hyvää läppää liikkeelle ja sen takia itse täällä vielä pyörin.Ohis. Tai ei ihan ohis, mutta miksi ihmeessä kirjoittelet koko hupparista tai Sadiesta, jos ei kiinnosta? Miksi ihmeessä tuhlata aikaansa sellaiseen?