Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti nainen sinulla on ollut hauska päivä. Olen kotiväen luona. Kuuman kostea puolipilvinen päivä. Kävimme uimassa suosikki järvessäin, joskaan ei samalla rannalla, jolla yleensä olemme käyneet. Pelastin vedestä sinne joutuneen kukkakärpäsen. Mukava päivä oli, palaan ankealaan huomenna kun maanantaina on aamuvuoro ja on herättävä jo viideltä. Nuku hyvin rakas. Huomiseen.
 
vierailija
Fiksu jättää kostamatta jos joku sitä kerjää. Se voi olla ansa.
😱 Juurikin näin ja syyllinenkin voi olla lavastettu. Kuka ne putket rikkoikaan? Kaikki saadaan vihaamaan yhtä, kun aivan muut häärii piilossa ja saa aivan väärän näyttämään syylliseltä. Pitää vaan ajatella, ettei mikään mitä näet olekaan ehkä sitä mitä näet.
 
vierailija
En pystyis ikinä hautomaan mitään kostoa, koska en ole ikinä ollut pitkävihainen ja itseasiassa en kostonhimoinenkaan. Mikä tahansa seuraava asia mikä tapahtuu vie kaikki mun vihat mennessään.

Vihaaminen on kuluttavaa, se väsyttää.
-sivusta
 
vierailija
En pystyis ikinä hautomaan mitään kostoa, koska en ole ikinä ollut pitkävihainen ja itseasiassa en kostonhimoinenkaan. Mikä tahansa seuraava asia mikä tapahtuu vie kaikki mun vihat mennessään.

Vihaaminen on kuluttavaa, se väsyttää.
-sivusta
En minäkään. En ymmärrä kostajia. Jos olisin kostonhimoinen, olisin jo kostanut, koska vääryyttä olen kokenut ja koen edelleen.
 
vierailija
En minäkään. En ymmärrä kostajia. Jos olisin kostonhimoinen, olisin jo kostanut, koska vääryyttä olen kokenut ja koen edelleen.
Aikoinaan ajattelin hoidella kiusaajani. Kävin jopa ajelemassa yhdenkin postilaatikon luona (sijainti syrjässä maaseudulla). Ymmärrän koulukiusattuja jotka tekee mitä tekee. Kun et uskalla enää nukkua öisin ja jokainen risahdus ulkona saa pelon valtaa päiviksi. Siinä oma mieli alkaa kulkea omia teitään ja mikä on pakopääsy tilanteesta, kun et pääse karkuun? Sinä hyökkäät päälle ja tuhoat uhan. Siinä vaiheessa kun kiusattu tappaa jonkun hän on sairastunut kiusaamisen johdosta vakavasti. En syyllistä kiusattua. Tiedän sen tunteen siellä takana. Sivusta aivan eri.
 
vierailija
Aikoinaan ajattelin hoidella kiusaajani. Kävin jopa ajelemassa yhdenkin postilaatikon luona (sijainti syrjässä maaseudulla). Ymmärrän koulukiusattuja jotka tekee mitä tekee. Kun et uskalla enää nukkua öisin ja jokainen risahdus ulkona saa pelon valtaa päiviksi. Siinä oma mieli alkaa kulkea omia teitään ja mikä on pakopääsy tilanteesta, kun et pääse karkuun? Sinä hyökkäät päälle ja tuhoat uhan. Siinä vaiheessa kun kiusattu tappaa jonkun hän on sairastunut kiusaamisen johdosta vakavasti. En syyllistä kiusattua. Tiedän sen tunteen siellä takana. Sivusta aivan eri.
Lisään: en pidä sitä hyväksyttynä, mutta tiedän miksi hän tekee näin. En siis syyllistä, vaikka teko on väärin.
 

Yhteistyössä