Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa tulla päällesi makoilemaan ja halitella sinua myös voisin vähän suukotella. 🥰
Sain tänään kehuja hiuksistani. Sopivat heidän mielestään minulle. Whiii. 😊 Mun massan kertymisen alkaa huomaamaan. Kavereiden mielestä olen lihaksikkaampi kuin keväällä. 😄 On kova huoli kun mun bestis on pipinä sairaalassa. 😭
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Minä laitoin eräälle spostia viime kuussa. Ehkä se meni osoitteeseen, jota hän ei enää käytä, tai sitten viestini ovat hänestä vastenmielisiä. Tai ehkä hänellä on pitkä liuta miehiä jonossa, niin ei ehdi kaikille vastata. ;)
 
vierailija
Minä laitoin eräälle spostia viime kuussa. Ehkä se meni osoitteeseen, jota hän ei enää käytä, tai sitten viestini ovat hänestä vastenmielisiä. Tai ehkä hänellä on pitkä liuta miehiä jonossa, niin ei ehdi kaikille vastata. ;)
Tai joutuneet roskapostiin tms. Työ-ja opiskelusähköpostit saattavat vaihtua tiuhaankin. Puhelu tai tekstiviesti/wa ovat huomattavasti varmempia keinoja tavoittaa kuin sähköposti. sivusta
 
vierailija
Näin sinusta unta viime yönä, pitkästä aikaa. Ikävä nostaa päätään. Olen kiitollinen, kun halusit jakaa mulle niin paljon itsestäsi, ja annoit minun vuorostani paljastaa itseäni sinulle. Ehkä nyt syksyllä saan sen sanoa vielä ääneenkin. Hyvää yötä miehelle.
 

Yhteistyössä