Oletteko osallistuneet tutkimuksiin?

Joko itse tai lapsenne? Mä taidan olla aikamoinen koekaniini :D 2 lasta on diabetestutkimuksessa, 1 on allergianehkäisytutkimuksessa, 2 on ollut rotavirustutkimuksessa, 1 on ollut hupatutkimuksessa, itse olen lisäksi ollut ehkäisytutkimuksessa.
Lisäksi 2 lasta on ollut influenssatutkimuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tohon diabetesjuttuun ei lähetty ku vaatii pistämista sen verran
niin vaatii, mutta aina on Emlat, eikä meillä ainakaan ole koskaan lapset edes inahtaneet ja nyt nuorimmalta on vasta-aineita löytynyt pari kertaa, joten mahdollisesti alkava sairaus saadaan ajoissa kiinni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tohon diabetesjuttuun ei lähetty ku vaatii pistämista sen verran
niin vaatii, mutta aina on Emlat, eikä meillä ainakaan ole koskaan lapset edes inahtaneet ja nyt nuorimmalta on vasta-aineita löytynyt pari kertaa, joten mahdollisesti alkava sairaus saadaan ajoissa kiinni.
Niin ja entä sitten? Eihän sitä voi estää tai hoitaa ennen kuin puhkeaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tohon diabetesjuttuun ei lähetty ku vaatii pistämista sen verran
niin vaatii, mutta aina on Emlat, eikä meillä ainakaan ole koskaan lapset edes inahtaneet ja nyt nuorimmalta on vasta-aineita löytynyt pari kertaa, joten mahdollisesti alkava sairaus saadaan ajoissa kiinni.
Niin ja entä sitten? Eihän sitä voi estää tai hoitaa ennen kuin puhkeaa.
Kyllä siihen nimenomaan aloitetaan ennaltaehkäisevä nenäsumute, jos tauti etenee.
 
Minä osallistuin lasten kroonisten suolistosairauksien tutkimukseen :) Vaikka jo lapsena olen tuon sairauden sairastanutkin, ajattelin, josko siitä olisi tuleville/nykyisille kohtalo tovereilleni jotain hyötyä =) Ja koska siinä tutkittiin myös tautien perinnöllisyyttä, voihan olla, että hyödyn tuosta jotenkin itsekkin..
 

Yhteistyössä