Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
J***pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja. 🤗😚
Kaipaan sinua hyvin paljon. 🥺
Osaat varmaan arvata mikä pöpö mulla on. Mun hajuaisti on ollut tänään poissa ja on hieman hengenahdistusta sekä tähän päälle siitepölyallergia. Käytän koiratkin ulkoilemassa särkylääkkeiden voimin. Meinasin pyörtyä muutaman kerran ulkona. 👍 Olen nukkunut suurimman osan päivästäkin. Voisinko jo parantua tästä. 😞
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Henna, täällä minä sinua taas ajattelen. Mietin, että miksi just sinua kaipaan niin kovin. Tunteet realisoituu aina kun sun sua näen ja kuulen. Kuitenkin pitkänkin ajan jälkeen kaipaan. Saavuttamaton rakkaus.
 
vierailija
Pöölle oikein ihania unia. 💕
Unihaleja ja pusuja ihanalle. 🤗😚
Voin vain kuvitella kuinka mukavaa ja ihanaa olisi nukkua viekussasi. Olisi varmasti turvallinen olo. 🥰
Ollut tänään jo vähän parempi olo. Ei ole paleltanut ja mulla oli jopa nälkä herätessä. Vain semisti nuutunut olo. 😊 Makuaisti on jossain. 😆 Tosin illemmalla alkoi kova päänsärky. 👍 Inhottava tauti kun vireystila aaltoilee paljon.
Silloin kun ensimmäisen kerran tavattiin niin mä olin semmonen 65 kiloinen rötkylä. Suurimmaksi osaksi lihasta. 😄 Olisin vissiin jaksanut nostaa sinut ilmaan. Jaksoin silloin nostaa mun veljen ilmaan ja hän oli noin 125kg. Nyt olen vain varjo itsestäni. 😞
Rakkaudella M.K.K
 

Yhteistyössä