Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joko kaikki menivät nukkumaan? Minä haluaisin jutella kaivattuni kanssa, koska olen valveilla. Saisi varmaan sydärin, jos laittaisin viestiä. Tosin ei minulla hänen numeroa ole enää missään
 
vierailija
Jos olisit eräs, sanoisin, että ekat numeromme ovat samat: nolla tietysti. Minun 2. numeroni on hänen 3. numero. 3. numeroni on sama kuin eka. 4. nroni on sama kuin toiseni. 5. nroni on sama kuin hänen toka. 6. numeroni on sama kuin hänen toiseksi viimeinen nro. 7. numeroni on sama kuin sen vuosiluvun viimeinen numero, jolloin hän aloitti opiskelut. 8. numeroni on i-kirjaimien lukumäärä hänen etunimissään. 9. numero se nro, jolla alkaa vuosikymmen, jolla olen syntynyt. 10. numero on hänen numeronsa 6. numero lopusta alkuun päin laskettaessa.
🤔
 
vierailija
Sun 1. numero on sama, 2. numero sama 3. numero on hänellä sama kuin mun 2. 4. numero on k kirjainten määrä nimissämme. 5. on j kirjainten määrä nimissämme 6. on mun 8. 7. on mun 6. 8. on e lukumäärä nimissämme. 9. on n ja j kirjainten yhteismäärä nimissämme 10. on mun 9.
 
vierailija
Itekään en ole edes jaksanut vielä lukea koko vauvan ketjun tämän iltaisia viestejä. Se tuntuu jotenkin vastenmieliseltä paikalta nykyään. Kuitenkin taas täynnä jotain seksiviestejä ja tappelua ja kaivatulle muka suuttuneita trolleja. Kunpa meillä ois joskus oikea yhteys. Se ois miljoona kertaa kauniimpi kuin tuo palsta.
Mä olen kaivatulle vihainen enkä silti ole trolli. Naiviutta sulta luulla noin. Vihaisuudesta huolimatta mä silti rakastan häntä ihan samalla lailla kuin aina ennenkin.
 
vierailija
Miksi olet hänelle vihainen?
Sekä siitä että on laittanut itse itsensä siihen tilanteeseen mihin on ja siitä ettei hän kuuntele itseään ja sisäisiä, 100% häntä, tarpeitaan. Hän laiminlyö itseään kaiken muun kustannuksella. Enkä usko hetkeäkään, että hän olisi varsinaisesti onnellinen ja voisi hyvin. Pinnistelee, naamioi ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa vaikkei oikeasti jaksaisi. Ettei vain kukaan läheinen pahoittaisi jotenkin mieltään tai huolestuisi. Häneltä puuttuu terve itserakkaus💔 Näin minun näkemykseni ja intuition mukaan. Totuuttahan en tiedä eikä sitä koskaan voikaan täysin varmaksi tietää kenenkään osalta.
 

Yhteistyössä