Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en, koska joka tapauksessa se rakkaus ei silloin olisi molemminpuolista olisin minä siinä "viemässä" jonkun tai en. Jos suhteessa on kunnon rakkautta enemmän kuin ystävillä, ei siihen pääse kukaan väliin "viedäkseen" ketään. Jos voi viedä niin se keskinäinen rakkauskin on ainakin yhdestä suunnasta vain illuusio. Joku tunne, esim kiintymystä, tietysti voi olla muttei samaa kuin se, mitä se rakastava puoliso tuntee. Ja koska totuudessa eläminen on tärkeä arvo mulle, en itse ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla rakkauden illuusiolle perustuvassa suhteessa, jossa puoliso kaihoaa muualle. Se sattuisi, mutta ennemmin ero kuin eläminen valheessa. Olkoon sen päälle ja viereen rakentunut miten kauniin näköistä tahansa. Aina ennemmin totuus kuin pitämiseni oleellisista asioista, mitä tunteiden laatu on, pimennossa.
Kaihoatko itse muualle?
 
vierailija
Katsoin juuri pitkästä aikaa The Bridges of Madison County. Aivan hirvittävän koskettava ja kaunis tarina. Oletkohan kaivattuni koskaan nähnyt sitä? Ei meidän tarina ihan sellainen ollut, sinä et tuntenut minua kohtaan niin paljon kuin minä sinua. Silti kumpikin tunnettiin paljon enemmän kuin olisi saanut, ja paljon enemmän kuin oisin uskaltanut uneksiakaan.
Onko tuon elokuvan kaltaista rakkautta oikeasti olemassa? Minulla taitaa olla vain päiväunissa.
 
vierailija
En nykyään käytä alkoholia, vaan nyt juon tölkillisen kaljaa, voltillista. Ostin pari päivää sitten kun tykkäsin tölkistä plus juoma on pantu entisessä kotikunnassa ja yhtiöllä on mukava nimi, suloinen jopa. Voisinpa nauttia juoman seurassais nainen.
 
vierailija
Katsoin juuri pitkästä aikaa The Bridges of Madison County. Aivan hirvittävän koskettava ja kaunis tarina. Oletkohan kaivattuni koskaan nähnyt sitä? Ei meidän tarina ihan sellainen ollut, sinä et tuntenut minua kohtaan niin paljon kuin minä sinua. Silti kumpikin tunnettiin paljon enemmän kuin olisi saanut, ja paljon enemmän kuin oisin uskaltanut uneksiakaan.
Onko tuon elokuvan kaltaista rakkautta oikeasti olemassa? Minulla taitaa olla vain päiväunissa.
Kyllä on ja olen myös nähnyt kyseisen elokuvan. Tunteeni oli voimakas ja on vieläkin.
 
vierailija
Kaihoatko itse muualle?
En jos viittaat siihen olisinko itse varattu. En ole varattu. Kaivattu sen sijaan on naimisissa, joten sen takia mitään ei voi olla. Ei edes kaveruutta, koska minä en pysty siihen tulematta hulluksi ja sydämen repeytymättä. Uupuisin ristiriitaan, pinnistelyyn ja platonisuuden teeskentelyyn. Toki repeytynythän sydän on nytkin ei sen puoleen. Emme ole missään tekemisissä irl tai somessa.
 
vierailija
Mä en, koska joka tapauksessa se rakkaus ei silloin olisi molemminpuolista olisin minä siinä "viemässä" jonkun tai en. Jos suhteessa on kunnon rakkautta enemmän kuin ystävillä, ei siihen pääse kukaan väliin "viedäkseen" ketään. Jos voi viedä niin se keskinäinen rakkauskin on ainakin yhdestä suunnasta vain illuusio. Joku tunne, esim kiintymystä, tietysti voi olla muttei samaa kuin se, mitä se rakastava puoliso tuntee. Ja koska totuudessa eläminen on tärkeä arvo mulle, en itse ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla rakkauden illuusiolle perustuvassa suhteessa, jossa puoliso kaihoaa muualle. Se sattuisi, mutta ennemmin ero kuin eläminen valheessa. Olkoon sen päälle ja viereen rakentunut miten kauniin näköistä tahansa. Aina ennemmin totuus kuin pitämiseni oleellisista asioista, mitä tunteiden laatu on, pimennossa.
Täyttä soopaa. Hyvässä suhteessa olevan voi iskeä ja saada rakastumaan, vaikka hän rakastaisi kumppaniaan. Mikään suhde ei ole täydellinen ja tottumus vie huuman ajan kanssa, jonka toinen voi tulla ja sytyttää tahallisesti.

En jaksa sen enempää aiheesta, mutta itsekkäät kusipäät pokailevat toisten puolisoita. Olet kusipää, älä yritä sitä muuksi muuttaa. Suhde uuden kanssa voi olla parempi tai huonompi. Se on varmaa, että tuskatta se ei synny ja monesti on käynyt niin, että ulkopuolinen itsekäs kusipää on tehnyt valtaisan karhunpalveluksen isketylle.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
vierailija
En pysty antamaan anteeksi. Etkä sä ole tehnyt mitään, pienintäkään elettä tai kunnollista selitystä, jotta voisin edes yrittää antaa anteeksi siten miten kamala mua kohtaan olit. Siitä voi päätellä edellisen jatkoksi ettei sua liikuta tai kiinnosta vähääkään mitä ajattelen susta, saati nyt mitä tunnen, missä luulossa olen tai mitä oon kokenut ja kuinka pahoin voinut sun takia.
Ei kukaan ole velkaa sinulle mistään, ikinä. Tätähän nykyisin painotetaan, vaikka olisi ruokkinut tunteita pelkästään huvin vuoksi.
Mutta mulla on vahva usko, että ghostaajat, erehdyttäjät ja tunteilla leikkijät saavat osansa karmasta.
 
vierailija
Itkeminen, sydänsurut ja särkynyt sydän on kyllä ihan paskaa.
Onhan se. Täälläkin jälleen leikitään ole hiljaa leikkiä, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa heidän tarhaikäinen tasolle vajonneet leikkimisensä. Naurettavia ja lapsellisia pikkutyttöjä, jotka yrittävät laittaa minut paikoilleen. Tämä ei siis liity rakkauteen sillä en ole kiinnostunut naisista.
Elämä on toisinaan lannassa kahlaamista ja siihen oikeastaan auttaa ainoastaan se, että keskittyy oleelliseen. Eli muokkaamaan elämästään mahdollisimman onnellista.
 
vierailija
Täyttä soopaa. Hyvässä suhteessa olevan voi iskeä ja saada rakastumaan, vaikka hän rakastaisi kumppaniaan. Mikään suhde ei ole täydellinen ja tottumus vie huuman ajan kanssa, jonka toinen voi tulla ja sytyttää tahallisesti.

En jaksa sen enempää aiheesta, mutta itsekkäät kusipäät pokailevat toisten puolisoita. Olet kusipää, älä yritä sitä muuksi muuttaa. Suhde uuden kanssa voi olla parempi tai huonompi. Se on varmaa, että tuskatta se ei synny ja monesti on käynyt niin, että ulkopuolinen itsekäs kusipää on tehnyt valtaisan karhunpalveluksen isketylle.
Miu mau, olemme asiassa eri mieltä ja saat aivan vapaasti pitää minua kusipäänä. Se ei tässä asiassa - rakkauden tai sen elämättömyyden rinnalla hetkauta mua pätkääkään. Jos mulla olisi kumppani joka tahtoisi mennä, saisi mennä sen luo jonne sydän eniten käskee mennä. Enkä pitäisi heitä kusipäinä halutessaan elää ilmeisesti vieläkin sopivampaa rakkautta keskenään kuin mitä minä tarjoan. Enkä tuomitse ketään vahvoista tunteista varattua kohtaan tai halusta elää niitä. Hyvin harva tarkoituksella yrittää ja haluaa kehittää tunteita varattua kohtaan ja suurimman osan kohdalla niin tapahtuu henkilön itsensä tahtomatta.

Vakaa uskoni kun on että mikään yritys ja lähestyminen ei hetkauta tosirakkautta ja syvää välittämistä niin, että se olisi "ulkopuolisen" vuoksi hetkeäkään kariutumassa tai johtamassa puolison loukkaamiseen selän takana. Rakkaus on niin suuri. Sen sijaan mitä voisin pitää kusipäisenä olisi se tapa miten asia hoidetaan. Ero ensin ja vasta sitten suhteeseen sen kanssa, jonka kanssa sitä isompaa rakkautta tai muutoin mielekkäämpää on. Ei pettämistä ja pitkää luulottelua puolisolle (ajatusleikissä minulle). Ei kahteen pussiin pelaamista tai kakun syömisen ja säästämisen yrittämistä, vaan rehellisyyttä.
 
vierailija
En nykyään käytä alkoholia, vaan nyt juon tölkillisen kaljaa, voltillista. Ostin pari päivää sitten kun tykkäsin tölkistä plus juoma on pantu entisessä kotikunnassa ja yhtiöllä on mukava nimi, suloinen jopa. Voisinpa nauttia juoman seurassais nainen.
Oluessahan ei ole ongelmana alkoholi vaan se, että olutta juoneen hengitys haisee käymisastialta ellei itsekin ole juonut. Tai no ei kaikilla ole samaa ongelmaa kaljan suhteen. Muut juomat eivät onneksi aiheuta samaa efektiä.
 
vierailija
Täyttä soopaa. Hyvässä suhteessa olevan voi iskeä ja saada rakastumaan, vaikka hän rakastaisi kumppaniaan. Mikään suhde ei ole täydellinen ja tottumus vie huuman ajan kanssa, jonka toinen voi tulla ja sytyttää tahallisesti.

En jaksa sen enempää aiheesta, mutta itsekkäät kusipäät pokailevat toisten puolisoita. Olet kusipää, älä yritä sitä muuksi muuttaa. Suhde uuden kanssa voi olla parempi tai huonompi. Se on varmaa, että tuskatta se ei synny ja monesti on käynyt niin, että ulkopuolinen itsekäs kusipää on tehnyt valtaisan karhunpalveluksen isketylle.
Ja toinen vakaa uskomukseni on ettei hyvässä rakkauteen perustuvassa suhteessa intohimo ja henkinen innostuneisuus lakkaa koskaan tai vähene ongelmaksi asti. Normaali arkistuminen on eri asia kuin intohimon lopahtaminen ja tilanne jossa joutuu kaivelemaan taskulampulla sydämensä sopukoita löytääkseen jotain unohdettua 'huumaa' mikä estäisi rakastumasta toiseen.
 
vierailija
Onhan se. Täälläkin jälleen leikitään ole hiljaa leikkiä, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa heidän tarhaikäinen tasolle vajonneet leikkimisensä. Naurettavia ja lapsellisia pikkutyttöjä, jotka yrittävät laittaa minut paikoilleen. Tämä ei siis liity rakkauteen sillä en ole kiinnostunut naisista.
Elämä on toisinaan lannassa kahlaamista ja siihen oikeastaan auttaa ainoastaan se, että keskittyy oleelliseen. Eli muokkaamaan elämästään mahdollisimman onnellista.
Sori, en nyt ymmärtänyt mistä tämä purkaus.
 
vierailija
Ei kukaan ole velkaa sinulle mistään, ikinä. Tätähän nykyisin painotetaan, vaikka olisi ruokkinut tunteita pelkästään huvin vuoksi.
Mutta mulla on vahva usko, että ghostaajat, erehdyttäjät ja tunteilla leikkijät saavat osansa karmasta.
Tiedän. Ei ole mitenkään uusi asia tai oivallus. Jokaisen on tehtävä se minkä itselleen tai elämälleen parhaaksi katsoo. Joskus se voi tarkoittaa sitä että se olen minä joka itkee raastavaa kipua ja kokee menetyksen surun. Pissipää ei silti tarvitsisi olla kun tylsät asiat voi hoitaa fiksumminkin, siis kunnioittaen, turhaa roikottamatta ja valehtelematta.
 

Yhteistyössä