Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehen. En anna enempää tunnisteita. Laitoin viestin toiselle palstalle mutta joillakin on tapana jatkaa toisten viestejä täällä. Harvoin itse tänne kirjoitan. Eikä kaivattu taida tällä palstalla pyöriä. Lähden unille
Minä puolestani naisen, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Olen aikoinaan kertonut hänelle privaviestissä mitä hänestä ajattelen. Hän ei pahastunut mutta ei toisaalta sanonut tuntevansa samoin, joten jätin sen sitten siihen. On nähty neutraalisti muiden asioiden merkeissä muutamia kertoja. Vaikea olisi hillitä itseäni, jos kahden kesken tavattaisiin. Niin ei kuitenkaan käy, joten siksi palstalla.
 
vierailija
Minä puolestani naisen, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Olen aikoinaan kertonut hänelle privaviestissä mitä hänestä ajattelen. Hän ei pahastunut mutta ei toisaalta sanonut tuntevansa samoin, joten jätin sen sitten siihen. On nähty neutraalisti muiden asioiden merkeissä muutamia kertoja. Vaikea olisi hillitä itseäni, jos kahden kesken tavattaisiin. Niin ei kuitenkaan käy, joten siksi palstalla.
Ohi meni valitettavasti. En ole kaipaamasi.
 

Yhteistyössä