Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en taida enää lähtee tollaseen 'nähdään sitten joskus parin kuukauden päästä kun kaikki miljoona sulle tärkeempää ja mun edelle menevää juttua on hoidettu' - juttuun mukaan. Syyskuussa en enää ole vireytettävissä.
 
vierailija
Kaipaus on kaksisuuntainen katu. Toinen menee toiseen suuntaan ja toinen toiseen. Nopeasti nähdään ohi mennessä. Toivottavasti joskus tullaan kohdakkain.
Kaipaus ei ole silloin kuvaillun kaltainen kun ja jos sitä näkee effortia. Jos sitä vain kulkee laput silmillään, niin ei ihme jos sitä pyyhältää ohi. Ja mitä muutakaan sitä silloin voi odottaa.
 
vierailija
Mutta minäpä olen valmis näkemään hänet jos hän vain rohkenee ottaa yhteyttä. Toivoisin että mahdollisimman pian. Ihme hommeli kun laittaa tuonne toiselle palstalle viestin, se alkaa elämään täällä toisessa ihan omaa elämäänsä.
 
vierailija
Turha pelko. Suomessa on yli 5,5 miljoonaa ihmistä. Tuskinpa täällä ketään sun tuttuja on.
Ei kannata mennä vannomaan etteikö tuttuja osuisi paikalle. Melko varmasti minulle on vihjailtu ja kettuiltu palstalle kirjoitetuista jutuista. Suuri osa vihjatuista ei tosin ole ollut kirjoittamiani ja siksi onkin ollut erityisen veetumaista saada kettuilua ajatuksista ja rinteistä, jotka ovat olleet ties kenen mielentuotoksia. eri
 

Yhteistyössä