vierailija
Ihmisen poikasia.Otuksia vai mitä?
Ihmisen poikasia.Otuksia vai mitä?
Voitko jatkaa tätä kuvausta. Alkoi hyvin.Jäätävä ihon, sylin kaipuu. Kehoni jokainen neliösentti huutaa janoisia huulia, kourivaa kättä.
Omani sinua.Sydän kaipaa sinua
Tuskin kukaan muukaan on näkemässä. Katotaan huomenna tai sitten syssymmällä...Mä en taida enää lähtee tollaseen 'nähdään sitten joskus parin kuukauden päästä kun kaikki miljoona sulle tärkeempää ja mun edelle menevää juttua on hoidettu' - juttuun mukaan. Syyskuussa en enää ole vireytettävissä.
Niin, nyt kun vois kipittää erään kylkeen kiinniJäätävä ihon, sylin kaipuu. Kehoni jokainen neliösentti huutaa janoisia huulia, kourivaa kättä.
Keskimittainen ja sopusuhtainen kaikin puolin. Melko tavis.Millainen mies?
Pidempään kun yksin on, niin alkaa nainen kaivata vähän ronskimpaa otetta. ) Ei sillä, ettenkö hennonkin kosketuksen tuntua arvostaisi. Toki arvostan, suuresti, ihan koko skaalaa.Mulla myös lukuunottamatta kourivia käsiä.
🩵🩵🩵🩵Odotan innolla
Turha pelko. Suomessa on yli 5,5 miljoonaa ihmistä. Tuskinpa täällä ketään sun tuttuja on.Turhauttaa kun ei voi selittää tarkemmin. Jos yrittää, niin satavarmasti joku tuttu on paikalla ja tunnistaa.
Kaipaus ei ole silloin kuvaillun kaltainen kun ja jos sitä näkee effortia. Jos sitä vain kulkee laput silmillään, niin ei ihme jos sitä pyyhältää ohi. Ja mitä muutakaan sitä silloin voi odottaa.Kaipaus on kaksisuuntainen katu. Toinen menee toiseen suuntaan ja toinen toiseen. Nopeasti nähdään ohi mennessä. Toivottavasti joskus tullaan kohdakkain.
Ei kannata mennä vannomaan etteikö tuttuja osuisi paikalle. Melko varmasti minulle on vihjailtu ja kettuiltu palstalle kirjoitetuista jutuista. Suuri osa vihjatuista ei tosin ole ollut kirjoittamiani ja siksi onkin ollut erityisen veetumaista saada kettuilua ajatuksista ja rinteistä, jotka ovat olleet ties kenen mielentuotoksia. eriTurha pelko. Suomessa on yli 5,5 miljoonaa ihmistä. Tuskinpa täällä ketään sun tuttuja on.
Unohda luennointi ja selittely. Keskity arvonluontiin.Tuttaviksi laskettavia on monia satoja, jopa tuhansia.
No tarvitsee ainoastaan yhden tutun, joka tunnistaa ja päättää kertoa muutamalle muulle tutulle. Toisaalta miksi ketään kiinnostaisi juoruta palstalla arvailun perusteella - tai no ilmeisesti ainakin toisinaan kiinnostaa.Tuttaviksi laskettavia on monia satoja, jopa tuhansia.
mikän ei estä sitä. Nähdäänkö syksyllä?En ois muuta halunnut kun rakastaa sua.
Kenet haluaisit nähdä? Tai missä hän asuu?Mutta minäpä olen valmis näkemään hänet jos hän vain rohkenee ottaa yhteyttä. Toivoisin että mahdollisimman pian. Ihme hommeli kun laittaa tuonne toiselle palstalle viestin, se alkaa elämään täällä toisessa ihan omaa elämäänsä.
Miehen. En anna enempää tunnisteita. Laitoin viestin toiselle palstalle mutta joillakin on tapana jatkaa toisten viestejä täällä. Harvoin itse tänne kirjoitan. Eikä kaivattu taida tällä palstalla pyöriä. Lähden unilleKenet haluaisit nähdä? Tai missä hän asuu?
Tuskinmikän ei estä sitä. Nähdäänkö syksyllä?