vierailija
Ole hyvä vaan.Saako silti kysyä yhtä juttua?
Ole hyvä vaan.Saako silti kysyä yhtä juttua?
Sun viimeisen viestin jälkeen.Milloin luovuit?
Mä kerron mun fiiliksistä jotain ja hän ei sano oikein mitään, vaihtaa aihetta tai lähtee menemään tai pysyy vaan täysin hiljaa.Voitko antaa esimerkin!
Intuitioon tosiaankin kertoo ettei kannata ottaa vakavissaan mitään englanniksi sanottua.Ystäväni intuitio
En oo luopunut, mutta mitä voin tehdä. Oon yrittänyt ottaa asipita puheeksi, sä et suostu keskustelemaan. Oon ehdottanut näkemisiä, sekin on aika yksipuolista.Milloin luovuit?
Kesäkuun 12.Milloin luovuit?
Sun viimeisen viestin jälkeen.
Missä se oli?Sun viimeisen viestin jälkeen.
Entä jos kaivattusi tulee perheestä, jossa englanti on ollut ensimmäinen kieli? Kuten minulla.Intuitioon tosiaankin kertoo ettei kannata ottaa vakavissaan mitään englanniksi sanottua.
?Laastaria, rakas, vain laastaria.
Tarvitset?Laastaria, rakas, vain laastaria.
Mistä luovuit?
No, juuri äsken täysin ventovieras huikkasi minulle, että jump. Olen saanut osakseni niin paljon kettuilua erinäisillä kielillä etten enää suostu kuulemaan, jos neuvojat ja huutelijat sanovat jotain englanniksi. Kyseinen tapaus voi hypätä puolestani vaikka auton eteen. On vaan niin hitosti huonoja kokemuksia etten enää suostu olemaan tekemisissä heidän kanssaan. Tulkiksi en ainakaan enää tule suostumaan.Entä jos kaivattusi tulee perheestä, jossa englanti on ollut ensimmäinen kieli? Kuten minulla.
Siementen kylvöhommissa tuttuun tapaan kuljailit. Dodii. Mies tekee sen mitä parhaiten osaa.Meni taas viikonloppu nopeasti kun piti panna ympäriinsä.
Kysymyksiä, hymistelyä ja ihmettelyä.
Tuosta varmasti jää hyvä mieli. Kukaan ei halua sinua syvällisemmällä tasolla. Olet pelkkä pimppi.Meni taas viikonloppu nopeasti kun piti panna ympäriinsä.
En ole luovuttanut.Milloin luovuit?
Pyhäilta ja viikonloppu päättymässä yksillä ja yökyöpelit vasta aloittelemassa.Ei oo suosiossa tää palsta näköjään. Huopatossutehtaalla hiljaisempaa..