vierailija
Oletko estetty?Mulla olisi monta kysymystä sulle, paljon keskusteltavaa. Erittäin harmillista, ettei se ole mahdollista.
Oletko estetty?Mulla olisi monta kysymystä sulle, paljon keskusteltavaa. Erittäin harmillista, ettei se ole mahdollista.
Anti ollaSun viimeisen viestin jälkeen.
syksy on täällä taas. Ihan kohta. Onneksi onkin. Odotan töitäni innolla.Huh kun tuolla on pimeää
Sama, odotan syksyä vaikka se talven pimeys ottaa aina koville jossain vaiheessasyksy on täällä taas. Ihan kohta. Onneksi onkin. Odotan töitäni innolla.
Sivusta: olenOletko estetty?
Kyllä, näin on täällä etelässä. Olin sunnuntain vastaisen yön pohjoisempana ja siellä oli valosempaa vielä.Huh kun tuolla on pimeää
Syys alkaa vasta samannimisessä kuussa.syksy on täällä taas. Ihan kohta. Onneksi onkin. Odotan töitäni innolla.
Intuitio ja maalaisjärki kertoo myös, ettei kenenkään kannata ottaa mitään täällä sanottua vakavissaan.Intuitioon tosiaankin kertoo ettei kannata ottaa vakavissaan mitään englanniksi sanottua.
Mitä teit? Lähettelit dikpikkei?Sivusta: olen
No täällä ei sen takia, koska mistöpä tietää kuka trollailee.Intuitio ja maalaisjärki kertoo myös, ettei kenenkään kannata ottaa mitään täällä sanottua vakavissaan.
Niin ja internetissä yleensäkin.No täällä ei sen takia, koska mistöpä tietää kuka trollailee.
No, mutta ainahan on hyvä suhtautua kriittisesti kaikkeen mitä lukee. Siis todellisuuskriittisesti. Kyllähän netistä löytää paljon myös laadukasta matskua. Suhteet tosin irl, koska eihän sitä tiedä kenen kanssa keskustelee. Netti ja some ovat loistavia renkejä, mutta huonoja isäntiä. Vasta tosielämän kohtaamiset paljastavat kenen kanssa synkkaa ja kenen ei.Niin ja internetissä yleensäkin.
Olisipa ihanaa, kun olisi työ johon paluuta odottaa innolla. Kun on joskus kokenut miltä tuntuu, kun tekee työkseen jotakin mitä rakastaa, on erittäin vaikea tyytyä ”vain” työhön.syksy on täällä taas. Ihan kohta. Onneksi onkin. Odotan töitäni innolla.
Kyllä, monenmoista.Maailmallakin taas kaikenmoista
Kyllä sitä viikon pärjää ilman unta.Oon hereillä, toivottavasti sä nukut. Oon aina vähän huolissani sun nukkumisesta. Ja siitä, että hoidatko itseäsi.
Oliko sun oma viimeinen viesti sellainen, että sen olisi voinut ymmärtää väärin? Muutuit kohtaamisen jälkeen vältteleväksi ja se särki sydämeni.Sun viimeisen viestin jälkeen.
Oletko sinä audiofiili?Oletko nyctofiili?
SuomiKukas sen pelin ny sit voitti?