Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jotenkin tuntuu hassulta käyttää enää sanaa ”kaivattu”. Tärkeä olisi ehkä osuvampi, mutta sitä sanaa kaivatustaan käyttää jo toinen henkilö.
Sama juttu. Välillä olen kirjoittanut ihastuksesta, mutta kaivattu on ikään kuin näissä tällaisissa palstoissa aika vakiintunut ilmaus, niin tulee sitten käytettyä sitä. Tärkeä sopisi yhtä hyvin, kun on kuitenkin kyse ihmisestä, joka on ajatuksissa päivittäin.
 
vierailija
No ei tietenkään ole, mistä ihmeestä niin päättelet. Aktiivinen edistäminen on esimerkiks tapaaisen ehdottaminen kasvokkain tai henkilökohtasella viestillä, viestittely ja fiiliksistä kertominen kasvokkain tai viestillä. Toi sun teksti on jotain turhaa pätemistä, joka ei perustunut mihinkään.
No se perustui siihen että piti sataprosenttisesti paikkansa ja meni suoraan tunteisiin sullakin, hmm. Ei siinä myöskään haettu määritelmää ilmeisille sanoille vaan lähinnä nostettiin esiin paradoksi sanojen implikaation ja koomisen hyödyttömän realisoinnin asteen välillä. Ja jos turhaa pätemistä haluat nähdä niin no.. voipi vilahtaa peilistä ellei ole kaikkia särjetty jo säikähtäen siellä. Olisit nyt edes ollut olevinasi se jonka juttua sivuttiin ja antaa yhden konkreettisen (ei listaa neutraaleista vaihtoehdoista) esimerkin siitä mitä oli tullut koitettua vaan jotenkin jännästi jäi vajaaksi ja minun juttuni oli turha? Sure, let's go with that. Nike. :D
 
vierailija
Kyllä tekee kipeää, kun nainen johon on ihastunut lopulta blokkaa. Hän aivan sata varmasti antoi ilmi, että tunteet on muakin kohtaan. Sitten kun lämpenin, hän vetäytyi ja plokkasi. Mun täytyy päästää tästä irti. Surutyötä täytyy nyt vaan tehdä. Mies, joka tunnusti tunteensa ihastukselleen ja kertoi tästä sille kolmannelle osapuolelle viime kesänä. En pysty oleen neutraali vaikka niin aioin.

Miksiköhän olen tämmöinen idioottien idiootti rakkaudessa. Suren, suren, suren, suren, suren, suren, suren… 😢
 
vierailija
Kyllä tekee kipeää, kun nainen johon on ihastunut lopulta blokkaa. Hän aivan sata varmasti antoi ilmi, että tunteet on muakin kohtaan. Sitten kun lämpenin, hän vetäytyi ja plokkasi. Mun täytyy päästää tästä irti. Surutyötä täytyy nyt vaan tehdä. Mies, joka tunnusti tunteensa ihastukselleen ja kertoi tästä sille kolmannelle osapuolelle viime kesänä. En pysty oleen neutraali vaikka niin aioin.

Miksiköhän olen tämmöinen idioottien idiootti rakkaudessa. Suren, suren, suren, suren, suren, suren, suren…
Halaus sulle tuntematon. Meillä ei mennyt noin, mutta lopputulos on presiis sama: Miksiköhän olen tämmöinen idioottien idiootti rakkaudessa. Suren, suren, suren, suren, suren, suren, suren…
 
vierailija
Mitä mä sit olisin toivonut? Si, että sä olisit osoittanut ees vähäistä innostusta/aktiivisuutta sen ajan viettämisen suhteen. 'käy' ei vielä anna kuvaa kovin suuresta innostuksesta kun siihen ei liitä mitään muuta. Onks sulla mitään käsitystä millasen määrän rohkeutta se kysyminen multa vaatii? No, pääsit pälkähästä. 1Eipä tarvi taas paljon ehdotella. ❤🌞
 

Yhteistyössä