Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon niin väsynyt oleen ainoo, joka ees yrittää edistää asioita.
Ihmiset ovat varovaisia ja välillä myös hitaita hoksaamaan. Lisäksi heillä voi olla huono itsetunto, joten eivät usko kenenkään voivan olla kiinnostunut heistä. Jos olet kuitenkin tehnyt aloitteen, niin voit onnitella itseäsi ainakin siitä, että olet rohkea. Jonain päivänä rohkeus palkitaan.
 
vierailija
Onko tuo aktiivinen edistäminen teille tänne kirjoittelua? Se pitäisi jotenkin tietää, nähdä, tulkita teiltä tulevaksi ja sitten vastata tavalla tai keinolla joka ei edellytä samaa teiltä JA vie asioita "oikeasti eteenpäin" vielä päälle? No, voihan sitä lotossakin voittaa toki mutta ehkä lähtisin raveista liikkeelle. :p
 
Totta. Pitäisi aloittaa aktiivinen edistäminen pienillä teoilla oikeassa elämässä. Voisi laittaa vaikkapa viestin tyyliin "Miten on loma sujunut?" Siihen voi vastata ihan mitä tahansa tyyliin "rennosti flanellipaidassa" tai "lähinnä olen katsonut futista/ulkoiluttanut koiraa" tmv. Jos taas ei tulisi vastausta, niin voisi sanoa: "Sorry, meni väärään numeroon."
 
vierailija
Onko tuo aktiivinen edistäminen teille tänne kirjoittelua? Se pitäisi jotenkin tietää, nähdä, tulkita teiltä tulevaksi ja sitten vastata tavalla tai keinolla joka ei edellytä samaa teiltä JA vie asioita "oikeasti eteenpäin" vielä päälle? No, voihan sitä lotossakin voittaa toki mutta ehkä lähtisin raveista liikkeelle.
No ei tietenkään ole, mistä ihmeestä niin päättelet. Aktiivinen edistäminen on esimerkiks tapaaisen ehdottaminen kasvokkain tai henkilökohtasella viestillä, viestittely ja fiiliksistä kertominen kasvokkain tai viestillä. Toi sun teksti on jotain turhaa pätemistä, joka ei perustunut mihinkään.
 
vierailija
Ihmiset ovat varovaisia ja välillä myös hitaita hoksaamaan. Lisäksi heillä voi olla huono itsetunto, joten eivät usko kenenkään voivan olla kiinnostunut heistä. Jos olet kuitenkin tehnyt aloitteen, niin voit onnitella itseäsi ainakin siitä, että olet rohkea. Jonain päivänä rohkeus palkitaan.
Jaa. No, musta se nyt kuitenkin tuntuu pahalta.
 

Yhteistyössä