Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin puhua sun kanssa kaikesta. Haluaisin olla sun kanssa hiljaa. Haluaisin nähdä sun kanssa kaikkee, ja välillä vain katsella. Haluaisin kaiken ja ehkä enemmän.
Ehkä olit oikeassa, jos se olit sinä minulle.
 
vierailija
Oon kuitenkin laskeskellut, että viimeistään lokakuussa on ryhdyttävä työttömäksi. Eli luovuttava kokonaan yrittäjyydestä ja eräästä opiskelupaikasta. Jos ei ryhdy työttömäksi, niin ei oo vara maksaa enää edes vuokraa. Eli muuttokin koittaa varmaan viimeistään sitten.
 
vierailija
Ei oo muuten vielä tullut määräystä muuttaa. Johtunee varmaan siitä ettei yhtä juttua oo hyväksytty. Joka johtunee varmaan siitä etten oo ladannut yhtä toista juttua erääseen paikkaan. Sen takia en oo, kun huomasin että se ei oo tallentunut jonnekkin minne pitäis. Ei sitten oikein kiinnosta jakaa sitä kopioitavaksi. Enkä tiedä miten saisin sen tallennettua sinne.
Kopioitavaksi?
 
vierailija
Oon kuitenkin laskeskellut, että viimeistään lokakuussa on ryhdyttävä työttömäksi. Eli luovuttava kokonaan yrittäjyydestä ja eräästä opiskelupaikasta. Jos ei ryhdy työttömäksi, niin ei oo vara maksaa enää edes vuokraa. Eli muuttokin koittaa varmaan viimeistään sitten.
Tuo käy järkeen, valitettavasti. Oletko vaihtamassa paikkakuntaa halvempaan?
 

Yhteistyössä