Sama.Ai vauvalla? Siellä näytti olevan jotkut seksiorgia chattailut taas menossa. En jaksanut lukea ja tulin tänne.
Joo, en. Kyllä olis kiirettä pitänyt, jos näin olisi.Gallup: kiinnostun niistä jotka osottaa kiinnostusta muhun.
Hyvää yötä ja viikonloppua!Hyvää viikonloppua
Kyllä. Ja juuri ja vain ainoastaan sinulle herkkupeppuni.Ootko M täällä?
En välttämättä. Itseasiassa harvemmin olen ollut kiinnostunut enkä sillä perusteella tai velvoitteesta, että minusta on kiinnostuttu.Gallup: kiinnostun niistä jotka osottaa kiinnostusta muhun.
Kopioitavaksi?Ei oo muuten vielä tullut määräystä muuttaa. Johtunee varmaan siitä ettei yhtä juttua oo hyväksytty. Joka johtunee varmaan siitä etten oo ladannut yhtä toista juttua erääseen paikkaan. Sen takia en oo, kun huomasin että se ei oo tallentunut jonnekkin minne pitäis. Ei sitten oikein kiinnosta jakaa sitä kopioitavaksi. Enkä tiedä miten saisin sen tallennettua sinne.
Ehkä asumisoikeus syystä tai toisesta päättyy?Ei kai kukaan voi määrätä sua muuttamaan omasta asunnostasi. Siis jos olet maksanut vuokrasi tai ihan omistat kämppäsi. Pitää olla laillinen syy ja oikeuden päätös.
Riippuu mihin M viittaa.Ootko M täällä?
Tuo käy järkeen, valitettavasti. Oletko vaihtamassa paikkakuntaa halvempaan?Oon kuitenkin laskeskellut, että viimeistään lokakuussa on ryhdyttävä työttömäksi. Eli luovuttava kokonaan yrittäjyydestä ja eräästä opiskelupaikasta. Jos ei ryhdy työttömäksi, niin ei oo vara maksaa enää edes vuokraa. Eli muuttokin koittaa varmaan viimeistään sitten.
Ehkä naapurit valittanut tai kiinteistöhuolto narauttanut.Ehkä asumisoikeus syystä tai toisesta päättyy?
Yhteen naiseen.Riippuu mihin M viittaa.
Välillä.Ootko M täällä?
Sivusta, ehkä: Työttömyys ei ole häpeä ellei se ole tavoite tai elämänasenne.Haluatkohan olla enää tekemisissä sitten kun oon työtön?
Olisi, tottaOlisi kiva jutella joskus
Todennäköisesti on pakko. Nykyisessä asuinkaupungissa on tosi korkeat vuokrat.Tuo käy järkeen, valitettavasti. Oletko vaihtamassa paikkakuntaa halvempaan?
En tarkoittanut niitä kaikkia.Joo, en. Kyllä olis kiirettä pitänyt, jos näin olisi.