Nyt tulin. Olen viime viikkoina käynyt täällä pienen iltavisiitin, koska kiireisen vuoksi vauvalle en aina ehdi ennen klo 23. Missä menet? Tai siis kuka olet?Ootko M täällä?
Hyvää yötähyvää yötä 🤍
Kuka sitä M-naista huhuili? Sukunimesi 3.kirjain? Mies vai nainen? Itse olen M-nainen joka kaipaa K-miestäAika monta Mnaista
Miksi lähdet?Olit täällä jo kauan, kauan ennen kuin minä tulin. Ja jäät, kun minä lähden.
Nuku hyvin.
Ei kestä pää, ei sydän.Miksi lähdet?
Ei pidä paikkaansa. Kaivattu kysyi jotain tämän tyyppistä minulta kun kävi ilmi että olen ihastunut häneen. Suutahdin siitä. Ihastun harvoin, mutta kaivatun kohdalla se kävi nopeasti. En roikkuisi enää kaivatussa jos ihastuisin kaikkiin jotka osoittaa kiinnostusta.Gallup: kiinnostun niistä jotka osottaa kiinnostusta muhun.
Älä anna periksi!Ei ota onnistuakseen mikään. Ehkä se edellyttäis toistakin aktiivista osapuolta. Olkoon sitten, en mä jaksa.
Joskus ne voimat loppuu.Älä anna periksi!
Ihmiset ovat varovaisia ja välillä myös hitaita hoksaamaan. Lisäksi heillä voi olla huono itsetunto, joten eivät usko kenenkään voivan olla kiinnostunut heistä. Jos olet kuitenkin tehnyt aloitteen, niin voit onnitella itseäsi ainakin siitä, että olet rohkea. Jonain päivänä rohkeus palkitaan.Mä oon niin väsynyt oleen ainoo, joka ees yrittää edistää asioita.
No ei tietenkään ole, mistä ihmeestä niin päättelet. Aktiivinen edistäminen on esimerkiks tapaaisen ehdottaminen kasvokkain tai henkilökohtasella viestillä, viestittely ja fiiliksistä kertominen kasvokkain tai viestillä. Toi sun teksti on jotain turhaa pätemistä, joka ei perustunut mihinkään.Onko tuo aktiivinen edistäminen teille tänne kirjoittelua? Se pitäisi jotenkin tietää, nähdä, tulkita teiltä tulevaksi ja sitten vastata tavalla tai keinolla joka ei edellytä samaa teiltä JA vie asioita "oikeasti eteenpäin" vielä päälle? No, voihan sitä lotossakin voittaa toki mutta ehkä lähtisin raveista liikkeelle.
Jaa. No, musta se nyt kuitenkin tuntuu pahalta.Ihmiset ovat varovaisia ja välillä myös hitaita hoksaamaan. Lisäksi heillä voi olla huono itsetunto, joten eivät usko kenenkään voivan olla kiinnostunut heistä. Jos olet kuitenkin tehnyt aloitteen, niin voit onnitella itseäsi ainakin siitä, että olet rohkea. Jonain päivänä rohkeus palkitaan.
Miten olet yrittänyt edistää? Miten toinen on reagoinut?Mä oon niin väsynyt oleen ainoo, joka ees yrittää edistää asioita.