Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska rakastan sinua laitoin sydämeni jokaiseen kohokohtaan. illalla ja yöllä olisin halunnut kuunnella ja katsoa sinua, rakkauttani. Yhtäkkiä ne olivat poissa. Tuntuu pahalta. Teinkö jotain väärin. Rakkautemme on kuin padottu virta. Tahtoisin antaa sen virrata. Minulla on kauhea ikävä sinua.
 
vierailija
Koska rakastan sinua laitoin sydämeni jokaiseen kohokohtaan. illalla ja yöllä olisin halunnut kuunnella ja katsoa sinua, rakkauttani. Yhtäkkiä ne olivat poissa. Tuntuu pahalta. Teinkö jotain väärin. Rakkautemme on kuin padottu virta. Tahtoisin antaa sen virrata. Minulla on kauhea ikävä sinua.
Sun pitää tottua ajatukseen, ettei yhteistä taivalta löytynyt.
 
vierailija
Koska rakastan sinua laitoin sydämeni jokaiseen kohokohtaan. illalla ja yöllä olisin halunnut kuunnella ja katsoa sinua, rakkauttani. Yhtäkkiä ne olivat poissa. Tuntuu pahalta. Teinkö jotain väärin. Rakkautemme on kuin padottu virta. Tahtoisin antaa sen virrata. Minulla on kauhea ikävä sinua.
Minullakin on ikävä sinua. Vieläkin.
 
vierailija
Listasit monia ihania nimiä, joita mulle olet antanut. Sekin on erityistä, koska ei minua sillä tavoin ole koskaan aikaisemmin puhuteltu. Tuntuu kuin kellisin rakkautesi lämmössä, ja saankin kelliä. Toivon, että voin itsekin antaa sinulle edes sanojen hellyyttä. Olet niin kovin rakas.
 

Yhteistyössä