vierailija
Heti valmiina, jos viesti olisi kaivatulta.Nyt kaipaisin sinun hellää kosketustasi. Anteeksi suorasukaisuuteni.
Heti valmiina, jos viesti olisi kaivatulta.Nyt kaipaisin sinun hellää kosketustasi. Anteeksi suorasukaisuuteni.
🥹 En saanut enkä saa.Et saanut kokea minun hellää kosketusta, joka olisi vaeltanut pitkin vartoloasi.
EI tyytyminen ole koskaan ratkaisu. Etenkään rakkaudessa. ennemmin sinkkuna kuin tyytyneenä.Paremmin menee, kun tyytyy siihen, mitä saa. Kun saa tarpeeksi turpaan, ei oikein jaksa tyytyä siihen.
Enkä minä päässyt hyvän mielen lähteelle.Et saanut kokea minun hellää kosketusta, joka olisi vaeltanut pitkin vartoloasi.
Kyllä se joskus on. Jos oikeasti tyytyy osaansa, ei koko ajan tavoittele jotakin muuta. Adjektiivi tyytyväinen tarkoittaa myös tuota.EI tyytyminen ole koskaan ratkaisu. Etenkään rakkaudessa. ennemmin sinkkuna kuin tyytyneenä.
SamaRakasteluttaa.
Mikä hätänäAina vaan itkettää.
Kyllä rakas saat, älä sure ihana🥹 En saanut enkä saa.
Kuinka voisin auttaa sinua?Aina vaan itkettää.
Voisipa vain ottaa kaivatun ja sitten mentäisiin.Voisipa vaan soittaa kaivatulle ja kertoa miten paljon haluan häntä.
Milloin?Kyllä rakas saat, älä sure ihana
Soita. Saatan haluta yhtä paljon.Voisipa vaan soittaa kaivatulle ja kertoa miten paljon haluan häntä.
Mikä tai miksi?Masentaa
Kaikki vaan mikä on pielessä tai sitten oon taas syöny huonosti ja se..Mikä tai miksi?