vierailija
Emt., kaipaus, tai vastaava. Sivusta.Mikä on?
Emt., kaipaus, tai vastaava. Sivusta.Mikä on?
Kuka?Sinä suloinen ja rakkain
Keskityn siihen mikä voisi olla paremmin sen sijaan, että kurjuusvertaileen siihen mikä voisi olla huonnommin.No sitten menee ohi mutta pahemminkin voisi olla tietysti. =)
Ei ole tarvinnut koskaan miettiä sitä.Mikähän olisi ihanaisen miehinen vastine? Täytyy pohtia.
Nyt täytyy. Mutta tiedän jo vastauksen. Se on kaivattu.Ei ole tarvinnut koskaan miettiä sitä.
Kuka meistä?Sinä suloinen ja rakkain
Ei hullumpi. Tuossa on ihailua, mutta siitä puuttuu hellyyselementti.Kai se joku Ihmemies on sitten.
Olisi voinut olla minulta. Minullakin kerran vihreä perhonen 'poseerasi'.Myöhästyin toisaalta...
Toivottavasti en ominut kenenkään tunnistetta ja sekoittanut jotakin.. Suukko kuitenkin, siltä kellä vihreä perhonen poseeraa..
Asteikolla 1-10: kuinka hellä olet?No niin puuttuu miehestäkin. No ei vaines.
Et saa sanoa noinEt arvostanut meidän yhteyttä tarpeeksi
Minulle tuo ei riitä, mutta käytännössä tuohon joudun tyytymään. Mielikuvitusrakkauteen.Minulle riittää kaipaaminen. Joskus tahdoin enemmän, mutta meni ohi. On ihana vain kaivata. Kuvitella kaikki hyvin päin. Kuvitella sen toisenkin kaipaavan. Kuvitella ihana loppuelämä. Dementikkona sitten luulen kaiken olleen totta ja sanon x:n olleen mieheni ja kertoilen ihanista hetkistä hänen kanssaan kesäöissä ja talven pimeydessä. Eikös se ole vähän sama kuin saada ihana menneisyys. Kuvitella näin olleen. Ja kuvitella nyt niin tulevan. Ihanan tulevaisuuden oman rakkaansa kanssa.