vierailija
Kateudesta? Ennemminkin surullinen siitä mitä oma elämä on tällä hetkellä, mutta ei niinkään pahantahtoista kateutta vaan kaipuu siihen, että saisi elää mielekkäämpää elämää.Vihreä on hän
Kateudesta? Ennemminkin surullinen siitä mitä oma elämä on tällä hetkellä, mutta ei niinkään pahantahtoista kateutta vaan kaipuu siihen, että saisi elää mielekkäämpää elämää.Vihreä on hän
Kommunikoinnin huomioon ottaen luulisi etten ole ollenkaan mielessäsi.Saisimpa joskus edes päivän milloin et olis hetkeäkään mielessä.
Ottaen kommunikoinnin huomioon joka tapahtuu täällä, kertoo aika vahvasti että ette taida olla kumpikaan toistenne mielessä saati tosissanne.Kommunikoinnin huomioon ottaen luulisi etten ole ollenkaan mielessäsi.
Ei rakas pidä paikkaansa, minä olin lastuna laineilla vailla päätösvaltaaEt arvostanut meidän yhteyttä tarpeeksi
n->m.Kenelle tämä, miehelle vai naiselle?
Laineilla ratsastuskin on valinta.Ei rakas pidä paikkaansa, minä olin lastuna laineilla vailla päätösvaltaa
Ei päätösvaltaa voi olla osaamattomalla, muuten käy huonosti.Ei rakas pidä paikkaansa, minä olin lastuna laineilla vailla päätösvaltaa